  • 1. Data: 2005-11-08 11:29:10
    Temat: Alimenty a studia wieczorowe
    Od: "Benio" <b...@v...pl>

    Witam.
    Do jakiego wieku córki obowiązuje mnie płacenie alimentów? Czy zmienia coś
    fakt, iż córka studiuje wieczorowo?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-11-08 11:40:26
    Temat: Re: Alimenty a studia wieczorowe
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Benio napisał(a):
    > Witam.
    > Do jakiego wieku córki obowiązuje mnie płacenie alimentów? Czy zmienia coś
    > fakt, iż córka studiuje wieczorowo?

    Obowiązek alimentacyjny istnieje do momentu usamodzielnienia się
    córki. Jej wiek jest tu sprawą drugorzędną.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2005-11-08 12:01:01
    Od: "Benio" <b...@v...pl>

    >   Obowiązek alimentacyjny istnieje do momentu usamodzielnienia się
    > córki. Jej wiek jest tu sprawą drugorzędną.

    A jeśli będzie studiować do np. 40 roku życia, niepracując przy tym?

  • 4. Data: 2005-11-08 12:09:19
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Benio napisał(a):

    > A jeśli będzie studiować do np. 40 roku życia, niepracując przy tym?

    Jeśli sąd uzna, że nie jest i nie może być samodzielna, to tak. Ale,
    pomijając może jakiś niedorozwój córki, taka sytuacja raczej nie zaistnieje.

    L.