  • 1. Data: 2005-11-08 12:16:31
    Temat: źle wykonana usługa-odpowiedzialność wykonawcy
    Od: "Roman" <r...@g...pl>

    W pewnej firmie zamówiłem 4 komplety drzwi wewnętrznych wraz z montażem.
    Niestety pracownik pisząc zamówienie do fabryki pomylił się i zamiast 2
    par drzwi o szerokości 80 cm zamówił wszystkie 4 po 60 cm. Pracownicy
    firmy powiedzieli mi o tym dopiero w przeddzień montażu; po tym jak juz
    wykułem stare futryny rujnując sobie w znacznej części mieszkanie.
    Zamontowali mi więc tylko drzwi do WC i łazienki, a na pokojowe kazali
    czekać kolejne 9 tygodni !!.
    Nie muszę mówić jak jestem wściekły, bo perspektywa świąt i nowego roku w
    mieszkaniu z rozkutymi otworami drzwiowymi z których sypie się gruz i pył,
    a także porozbijanymi płytkami na podłodze i w łazience jest przerażająca.
    A dopóki nie mam zamontowanych chociażby futryn to nic ze ścianami i
    podłoga nie mogę robić.

    Pytanie jest następujące: Jaka jest odpowiedzialność zleceniobiorcy za
    taką usługę?
    Co mogę w tej sytuacji robić i czego domagać się od tej firmy?
    Dodam, że połowa płatności jest wzięta na kredyt, który mam zacząć spłacać
    już w grudniu, a połowę zapłaciłem gotówką.
    Czy mogę w tej sytuacji wycofać sie z zamówienia i zażadać rozwiązania
    umowy i zwrotu pieniędzy?

    Proszę o podpowiedzenie mi jakie jest najlepsze wyjście z tej sytuacji.

    Pozdrawiam

    Roman