  • 1. Data: 2005-11-08 11:52:38
    Temat: brak kaloryfera płacić mniej?
    Od: reiro <r...@n...email.com>

    Kupiłem mieszkanie w bloku i z tego co widze popzedni właściciel
    zdemontował 2 kaloryfery. Nie ma kaloryfera w łazience ani w kuchni. Czy
    mam prawo rządać os spółdzielni zmniejszenia opłaty za ogrzewanie?
    Przecież nie mam kaloryferów w aż dwóch miejscach, które mają w sumie
    powierzchnię 30 m2. Co mogę zrobić w tej sprawie?

  • 2. Data: 2005-11-08 12:03:43
    Temat: Re: brak kaloryfera płacić mniej?
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    ZAMONTUJ LICZNIKI LUB PODZIELNIKI (CZY JAK TO SIE TAM ZWIE)

  • 3. Data: 2005-11-08 12:08:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    reiro napisał(a):
> [...]
    > Przecież nie mam kaloryferów w aż dwóch miejscach, które mają w sumie
    > powierzchnię 30 m2. Co mogę zrobić w tej sprawie?

    Nic. Płacisz za ogrzewanie, nie za kaloryfery (zakładam oczywiście, że
    płacisz ryczałtem). Te dwa pomieszczenia same się przeciez nie ogrzewają
    prawda?

    A tak przy okazji - czy tam nie ma ogrzewania podłogowego?;-)

    M.

  • 4. Data: 2005-11-08 13:31:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    reiro wrote:
> [...]
    > Przecież nie mam kaloryferów w aż dwóch miejscach, które mają w sumie
    > powierzchnię 30 m2. Co mogę zrobić w tej sprawie?

    A czy te pomieszczenia są izolowane termicznie od reszty?

    Jedyne, co możesz próbować, to dowiedzieć się o możliwość założenia
    liczników.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 5. Data: 2005-11-08 14:17:52
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

> [...]
    > Przecież nie mam kaloryferów w aż dwóch miejscach, które mają w sumie
    > powierzchnię 30 m2. Co mogę zrobić w tej sprawie?

    NIC.
    W spółdzielni tak jest, że opłata za ogrzewanie składa się z dwóch części.
    Pierwsza jest wyliczana (w uproszczeniu) z metrażu mieszkania, druga (jeśli
    są podzielniki) z faktycznego zużycia. Więc tej pierwszej niestety nie
    unikniesz. Rada Nadzorcza ustala stosunek tych dwóch opłat (np. 30/70 ,
    50/50 %...)

  • 6. Data: 2005-11-08 18:24:13
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 08 Nov 2005 12:52:38 +0100, *reiro*
    <news:op.szw690b12ys0k8@mazon-31aucytot> napisał(a):

> [...]
    > Przecież nie mam kaloryferów w aż dwóch miejscach, które mają w sumie
    > powierzchnię 30 m2. Co mogę zrobić w tej sprawie?

    Może zażadaj założenia kaloryfera w kuchni, bo opłaty za c.o w kuchniach już
    od dawna nie są naliczane, nie zakladają nawet juą liczników.

    --
    Kaja

  • 7. Data: 2005-11-08 20:14:05
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

> [...]

    > Przecież nie mam kaloryferów w aż dwóch miejscach, które mają w sumie
    > powierzchnię 30 m2. Co mogę zrobić w tej sprawie?

    Może zażądaj założenia kaloryfera w kuchni, bo opłaty za c.o w kuchniach już
    od dawna nie są naliczane, nie zakladają nawet już liczników.

    --
    Kaja

  • 8. Data: 2005-11-08 22:58:53
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 8 Nov 2005 21:14:05 +0100,
    Kaja <k...@n...ma.wp.pl> screamed:

    > Może zażądaj założenia kaloryfera w kuchni, bo opłaty za c.o w kuchniach już
    > od dawna nie są naliczane, nie zakladają nawet już liczników.

    To powiedz to mojej spółdzielni. Liczniki wymieniane w wakacje
    na elektroniczne. W kuchni oczywiście też.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 23:58:19 user up 10789 days, 11:53, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    beef stroganoff, n: A bull masturbating.

  • 9. Data: 2005-11-08 23:11:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "reiro" <r...@n...email.com> napisał w wiadomości
> [...]

    A masz z tego tytułu zimniej, niż inni?

  • 10. Data: 2005-11-09 00:18:10
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 8 Nov 2005 22:58:53 +0000 (UTC), *Artur M. Piwko*
    <news:slrndn2bdi.aof.pipene-news@beast.tu.kielce.pl> napisał(a):

    > To powiedz to mojej spółdzielni. Liczniki wymieniane w wakacje
    > na elektroniczne. W kuchni oczywiście też.

    To Ty pisałeś, że nie masz kaloryfera w kuchni?

    U mnie też wymienili na elektroniczne. W kuchni, na kaloryferze licznika nie
    zakładali, bo przecież nie było sensu.

    --
    Kaja