  • 21. Data: 2011-05-11 12:37:14
    Temat: Re: brak informacji publicznej - skarga do SKO czy WSA?
    Od: jol <n...@e...com>

    Dnia Wed, 11 May 2011 14:30:23 +0200, Kamil napisał(a):

    > Litości.

    No właśnie litości. Czy temat dotyczył deklinacji?
    Chcesz się wykazać skocz na pl.odmiana_w_jezyku_polskim czy jakoś tak.
    Sorki, ale szlak trafia jak w temacie jest 30 postów, z czego tylko 3
    dotyczą meritum.

  • 22. Data: 2011-05-11 13:03:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    > Litości.
    > http://www.sjp.pl/co/s%EAdzina

    Rzucasz linka i nie czytasz go? "1. potocznie: kobieta sędzia".

    > Sędzina w znaczeniu kobieta-sędzia, jest formą tylko potoczną - co
    > oznacza, że jej oficjalne użycie w określeniu kobiety-sędzi jest błędem.

    To teraz przeczytaj to, co napisałem wcześniej: "W sądzie jest sędzia.
    Ale poza sądem jest sędzina".

    > i tak dalej, i tak dalej.... nigdzie nie napisano "rzeczniczka praw
    > obywatelskich"....no zlituj się Olgierd

    Poczucia humoru masz akurat za 2 grosze.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 23. Data: 2011-05-11 13:04:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 11 May 2011 11:43:20 +0000, jol napisał(a):

    > Jeszcze jedna kwestia czy ten e-mail, który wysłałem do urzędnika i
    > odpowiedź od niego też zamieścić jako załączniki czy też ich treść
    > zamieszczam w "syntetycznym opisie tego co chcę"?

    Jako załącznik do skargi :) Tudzież Twoje żądanie (też wydruk).

  • 24. Data: 2011-05-11 15:07:29
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-11 12:17:23 +0200, Kamil <a...@a...com> said:

    > Co to jest "*rzeczniczka* praw obywatelskich"? :)))
    > To żona Rzecznika Praw Obywatelskich? ;)

    To taka moda.
    Teraz mamy psycholożki, hydrauliczki, adwokatki, demagożki,
    ochroniarki, graficzki, detepówki, nekrofilki i furmanki.

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2011-05-11 15:34:51
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał

    > Aby rozwiązać odwieczny spór dotyczący wyrazów sędzia i sędzina,
    > postanowiłem zasięgnąć porady u autorytetu w dziedzinie języka.
    > Profesor
    > Mirosław Skarżyński, językoznawca, nauczyciel akademicki
    > Uniwersytetu
    > Jagielońskiego podaje takie rozróżnienie:
    > [...]
    > Sędzina w znaczeniu żony sędziego jest poprawna.

    Ten profesor to musi byc jakiś bardzo przedwojenny, bo dzisiaj o żonie
    sedziego nikt nie powie "sędzina", chyba że ona sama też jest sędzią.

  • 26. Data: 2011-05-11 15:37:00
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jol" <n...@e...com> napisał

    > No właśnie litości. Czy temat dotyczył deklinacji?
    > Chcesz się wykazać skocz na pl.odmiana_w_jezyku_polskim czy jakoś
    > tak.
    > Sorki, ale szlak trafia

    Szlag, przez "g".

    > jak w temacie jest 30 postów, z czego tylko 3
    > dotyczą meritum.

    Taka jest uroda Usenetu. Przywyknij albo idź sobie.

  • 27. Data: 2011-05-11 20:31:58
    Od: jol <n...@e...com>

    Dnia Wed, 11 May 2011 17:37:00 +0200, Alek napisał(a):

    > Użytkownik "jol" <n...@e...com> napisał

    > Szlag, przez "g".

    Mnie trafia szlak, a jak się nie podoba to nie czytaj.

    > Taka jest uroda Usenetu.

    Tak? A gdzie to przeczytałeś?

  • 28. Data: 2011-05-16 18:46:47
    Od: jol <n...@e...com>

    Dnia Wed, 11 May 2011 13:04:30 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Jako załącznik do skargi :) Tudzież Twoje żądanie (też wydruk).

    Dzięki za odpowiedzi, ale mam jeszcze wątpliwości jakby ktoś mi mógł
    wyjaśnić, bo w necie znalazłem rozbieżne opinie:

    Czy bezpośrednio skierowanie sprawy do WSA bez uprzedniego rozpatrzenia w
    SKO nie będzie odrzucone jako niezachowanie kolejności?

    Czy faktycznie kierowanie skargi do WSA na bezczynność przez organ który
    był w bezczynności nie wymaga uprzedniego uiszczenia 100 zł opłaty?
    Na stronie http://
    informacjapubliczna.org.pl/11,450,tajna_umowa_na__sc
    entralizowany_dostęp_do_informacji_publicznej.html
    znalazłem przykład dwóch skarg i w jednej w załącznikach wpis jest
    wymieniony, a w drugiej nie. Czy to od czegoś zależy i czy te 100 zł to
    ew. cały koszt czy też mogą pojawić się jeszcze jakieś dodatkowe
    obciążenia finansowe? :) Stracić ew. 100 to jeszcze przeżyję... :)