  • 1. Data: 2011-05-10 16:46:37
    Temat: Prawa do wyników meczów?
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    Witam,
    jest taki artykuł: http://tinyurl.com/5t6f65o

    Nurtuje mnie na jakiej podstawie oni w ogóle płacą za możliwość
    wykorzystania wyników? Nie wydaje mi się, żeby wyniki meczów były w jakiś
    sposób chronione...na pewno nie z prawa autorskiegio ;).

    Pozdrawiam,
    M.

  • 2. Data: 2011-05-10 17:04:58
    Temat: Re: Prawa do wyników meczów?
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-05-10 18:46, Marian Paździoch pisze:

    > Nurtuje mnie na jakiej podstawie oni w ogóle płacą za możliwość
    > wykorzystania wyników? Nie wydaje mi się, żeby wyniki meczów były w
    > jakiś sposób chronione...na pewno nie z prawa autorskiegio ;).

    No jakżesz... Przecież to najczystsza twórczość artystyczna. Chyba z
    gatunku science-fiction.

    ;)

    Płaci się chyba za to, żeby mieć to odpowiednio szybko. Np. wyniki
    giełdowe "w zasadzie" są publicznie dostępne, ale te w czasie
    rzeczywistym już kosztują i to czasem słono.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2011-05-10 19:18:01
    Temat: Odp: Prawa do wyników meczów?
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Marian Paździoch" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > wyników? Nie wydaje mi się, żeby wyniki meczów były w jakiś sposób
    > chronione...na pewno nie z prawa autorskiegio ;).

    nie jest to napisane wprost, ale tam nie chodzi o sam wynik meczu tylko
    o cala mase dodatkowych statystyk

  • 4. Data: 2011-05-12 10:04:51
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Wyniki meczów?
    Zawsze były, podobnie jak wyniki tzw. pojedynków bokserskich.

    -----