  • 1. Data: 2005-12-12 00:51:20
    Temat: brak informacji o nagrywaniu rozmowy telefonicznej
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl>

    Witam.

    Moja znajoma została zatrudniona w pewnej firmie do wykonywania czynności zwanej
    przez nich "telemarketingiem". Polega to na tym, że dzwoni się do klientów,
    którzy skorzystali z usług tej firmy i wypytuje się ich jakość usługi (obsługa,
    realizacja itp). Uzyskane dane wprowadza się do odpowiedniego programu i na ich
    podstawie tworzy statystyki. Tyle tytułem wprowadzenia. Problem w tym, że szef
    tej firmy zabronił informować klientów, że rozmowa jest nagrywana. Z tego co
    wiem, jest to niezgodne z prawem. Kto za to odpowie w razie jakichś problemów ?

    Pozdrawiam,
    Tomasz.

  • 2. Data: 2005-12-12 01:00:27
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tomasz napisał:
> [...]
    > wiem, jest to niezgodne z prawem. Kto za to odpowie w razie jakichś problemów ?

    Nikt , jest to zgodne z prawem.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 3. Data: 2005-12-12 01:26:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " Tomasz " <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1687.000001b5.439cc987@newsgate.onet.pl...

    Byłoby niezgodne, gdyby _żaden_ rozmówca na to nie wyraził zgody.
    Skoro Twoja znajoma wyraża, to zgoda lub jej brak ze strony rozmówcy
    nie ma znaczenia.

  • 4. Data: 2005-12-12 08:43:01
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl>

    > Byłoby niezgodne, gdyby _żaden_ rozmówca na to nie wyraził zgody.
    > Skoro Twoja znajoma wyraża, to zgoda lub jej brak ze strony rozmówcy
    > nie ma znaczenia.

    Dzięki za wyczerpującą odpowiedź :-).