  • 1. Data: 2005-12-12 03:30:05
    Temat: Re: więzienia CIA
    Od: leon <p...@a...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "szyderca" <p...@d...net> napisał w wiadomości
    >

    > Że też i tu Cię przyniosło z tej ameryki :-) Zauważ, że pisujesz na
    > polskojęzyczne grupy, toteż obowiązuje na nich język nam ojczysty.
    > Jakiś tam mały kawałek po angielsku ewentualnie uchodzi, ale nie post
    > na 14 kB przeważnie po angielsku.

    Przeciez to nie czasy krola Cwieczka. 14k to pikus, nawet w Wachocku. A
    poniewaz posty dotyczace Kiejkut znikaja z niektorych serwerow (wlacznie
    z serwerem Kongresu USA!), to dla referencji przyda sie oryginal
    powolywanych zrodel.

    > Ad rem, to nadal będą jakieś tam przecieki, a nie oficjalna
    > informacja, więc nadal niczego to nie wyjaśni.

    Przecieki wstarcza do zadawania kolejnych pytan.

    > Swoją drogą, skoro już
    > postanowiłeś się wypowiadać w tym zakresie, to wyjaśnij mi jedną
    > rzecz, której pojąc nie mogę. Administracja USA przetrzymuje bez
    > wyroków i sądów (czyli z tego co się orientuję wbrew prawu USA)
    > pojmanych w Afganistanie i Iraku poza granicami USA.

    Wbrew prawu zaiste:

    http://caselaw.lp.findlaw.com/data/constitution/amen
    dment05/

    U.S. Constitution: Fifth Amendment

    No person shall be held to answer for a capital, or otherwise infamous
    crime, unless on a presentment or indictment of a Grand Jury, except in
    cases arising in the land or naval forces, or in the Militia, when in
    actual service in time of War or public danger; nor shall any person be
    subject for the same offence to be twice put in jeopardy of life or
    limb; nor shall be compelled in any criminal case to be a witness
    against himself, nor be deprived of life, liberty, or property, without
    due process of law; nor shall private property be taken for public use,
    without just compensation.

    Piata poprawka byla wlasnie wynikiem naduzyc w "walce z terrorem" przez
    Brytyjczkow w koloniach.

    Déj? Vu...

    > Jednocześnie
    > utrzymuje, że wszystko jest zgodne z prawem.

    Dokladnie jak Lech Kutas Gardocki, prezes SN w Warszawie, utrzymuje ze
    wyrok polityczny na Sokolowskiego byl zgodny z prawem. Utrzymuje nadal,
    pomimo przegrania sromotnie procesu w Strasbourgu.

    Tak samo Kutas Gardocki zachowal sie w przypadku nielegalnego
    Europejskiego Nakazu Aresztowania, sprzecznego z polska konstytucja.
    Za dlugo Gardocki robil kariere w PRLu zeby zaczac myslec niezaleznie.

    Identycznie jest w USA.

    Kazdy skorumpowany i chory ukad polityczny na siwecie utrzymuje, ze
    wszystko jest zgodne z prawem i ma na to w rekawie asa typu Gardockiego.
    Ktory to as podciagnie prawo do wymogow swoich skorumpowanych sponsorow.

    > Czy prawo USA nie działa
    > w stosunku do obywateli tego państwa poza granicami kraju?

    Prawo dziala wobec kazdego, wobec ktorego jest podejmowane dzialanie
    przez rzad USA. Np wiesniaka pod Kabulem, ktory nie wie gdzie na mapie
    jest USA.

    Dlatego nalezy sledzic nowy pozew przeciwko Tenetowi, bylemu szefowi
    CIA, pozwanemu przez Bopu ducha winnego Niemca upowadzonego do Afganistanu:

    http://www.aclu.org/safefree/extraordinaryrendition/
    22211lgl20051206.html

    Polecam wydruk na papierze, bo lektura wymaga analizy.

    Na stronie 18 zaczyna sie wyliczanie podstaw roszczenia.

    -Roszczenie 1: 5 Poprawka (link wyzej)
    -Roszczenie 2: 5 Poprawka ponownie (choc jakis buc pisal ten pozew i
    jest on nieczytelny. 1 i 2 wyglada na to samo tylko inaczej
    sforumlowane).
    -Roszczenie 3: tortury, pomylone przez buca autora pozwu z Alien Tort Act:
    http://caselaw.lp.findlaw.com/scripts/ts_search.pl?t
    itle=28&sec=1350
    (bingo! istniejacy od ...1789 roku, czekamy na wyjasnienia, ze nie
    wiedzieli :-P )

    Podstawy dokladnego usadowienia roszczenia obcokrajowca na podstawie
    Alien Tort Act w roszczeniu numer 3, czyli naruszenia miedzynarodowych
    praw, sa wyliczone na stronie 5 pozwu.

    Polecam magistrowi oraz Kutasowi Gardockiemu.

    > Bo jakby
    > Polak tak kogoś bezpodstawnie pozbawił wolności nawet na antypodach,
    > to by pod nasz kodeks karny podlegał. U Was jest to jakoś inaczej
    > rozwiązane?

    Podlega karnie jak prawie wszedzie na swiecie, oraz cywilnie na
    podstawie Alien Tort Act.

    Kazdy chory uklad polityczny potrzebuje swojego sedziego Garodckiego,
    czy innego Freislera (Freisler to byl odpowiednik Garockiego za
    Hitlera). Dlatego Bush wepchnal dyspozycyjnego na prezesa SN USA.

    No i historycznie mowiac, to smrodek naciagania prawa idzie juz po
    smierci bohaterow "walki z terroryzmem".

    W New York City w 1742 "odkryto" mozliwy spisek niewolnikow. Obalenie
    niewolnictwa to pikus. Odkryto do tego zamiar wprowadzenia nielegalnego
    wowczas katolicyzmu, a sam krol zdobytego miasta mial sie oglossic nie
    inaczej jak imieniem "Cezar"! Oczywiscie prawo naciagnieto do potrzeb i
    w majestacie prawa powieszono kogokolwiek podejrzanego o "terroryzm" kto
    sie znalazl pod reka. Murzynow i bialych z nizszych sfer jak lecialo.
    http://dogbert.abebooks.com/servlet/SearchResults?an
    =lepore&y=0&tn=burning&x=0

    FDR nazwal japonski atak na Pearl Harbor "the date which will live in
    infamy". Tak sie nie stalo. W nieslawie pokutuje data innego terroryzmu,
    ktora nastapila w wyniku tego pierwszego terroryzmu.
    Obozy koncentracyjne dla Amerykanow japonskiego pochodzenia.
    Tysiace obywateli uwieziono bez zadnej podstawy ani podejrzenia
    dokonania przestepstwa. Od niemowlakow, po starcow.
    No i oczywiscie trzeba bylo zalozyc prawny listek figowy na nielegalna
    "walke z terrozyzmem", i pomogli w tym (kto inny?) dyspozycyjni
    sedziowie SN USA:

    http://caselaw.lp.findlaw.com/scripts/getcase.pl?cou
    rt=us&vol=319&invol=432

    Wyrok "legalizujacy" obozy koncentracyjne w USA stal sie taka hanba, ze
    wyroku w sprawie TOYOSABURO KOREMATSU vs UNITED STATES nie znajdziesz
    dzisiaj na stronie internetowej sadu ktory go wydal! (cos do
    przemyslenia dla Lecha Kutasa Gardockiego, prezesa kurewek sadownictwa
    polskiego, ktory zaklepal wyrok polityczny przeciwko Sokolowskiemu).

    A poniewaz moze to zainteresowac niektorych czytelnikow grupy, to
    nadmienie, ze na obozach koncentreacynych dla Amerykanow o skosmych
    oczach nie skonczylo sie za czasow FDR.

    Tysiace wiesniakow Ameryki Poludniowej zostalo uprowadzonych przez rzad
    USA z zaprzyjaznionych krajow, gdzie rzadzili wowczas odpowiednicy
    magistra Kwasniewskiego. Przetransportowano ich do obozow
    koncentracyjnych w USA. Przetrzymywano ich w identyczych obozach
    koncentracyjnych obok Amerykanow ze skosnymi oczami. Powod? Ich
    pradziadkowie wyemigrowali na fali 19 wieku z Europy, i wszyscy mieli
    niemiecko brzmiace nazwiska. Tysiace osob.

    Wszystko w celach wyzszych, czyli walki z terroryzmem. Zgodnie z prawem.
    Prawem znaczy, interpretowanym przez dyspozycyjnych typu Garockiego.

    Jest to kolejny maly parszywy sekret panstwa prawa, ludzi pokroju Kutasa
    Gardockiego, Ronalda Freislera, czy innego tam Johna Robertsa.

  • 2. Data: 2005-12-12 14:46:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "leon" <p...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    (wlacznie
    > z serwerem Kongresu USA!), to dla referencji przyda sie oryginal

    Pewnie, tyle że w języku polskim, bo to polskojęzyczne forum.

    > Przecieki wstarcza do zadawania kolejnych pytań.

    No i co nam przyjdzie z nowych pytań, skoro nie znamy odpowiedzi ani
    na nie, ani na stare?

    > Wbrew prawu zaiste:

    > Dokladnie jak Lech Kutas Gardocki, prezes SN w Warszawie,

    Znowu! To nawet amerykanie się na nim wzorują? Zapewniam Cię, że na
    świecie istnieje więcej niż jeden sędzia, który wydaje niepodobające
    się Tobie wyroki.

    > Prawo dziala wobec kazdego, wobec ktorego jest podejmowane dzialanie
    > przez rzad USA. Np wiesniaka pod Kabulem, ktory nie wie gdzie na
    mapie
    > jest USA.

    Ale czy to prawo amerykańskie, czy miejscowe ma w takim wypadku
    zastosowanie?

> [...]
    Afganistanu:
    > (...)
    > Polecam magistrowi oraz Kutasowi Gardockiemu.

    Myślisz, że on również jakiś jeńców importował, że mu tak to
    polecasz.

> [...]
    > czy innego Freislera (Freisler to byl odpowiednik Garockiego za
    > Hitlera). Dlatego Bush wepchnal dyspozycyjnego na prezesa SN USA.

    Rzecz w tym, że Twoje wtrącenia odnośnie Gardockiego powodują, że
    Twoja wypowiedź traci bardzo poważnie na wiarygodności. Przemyśl to!
    Bo ogólnie piszesz ciekawie.