  • 21. Data: 2004-03-17 12:23:24
    Temat: Re: bilet z pkp
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > dlaczego ? bo nie rozumiem, co zlegow tej robocie, przyjemna nie jest, ale
    > ktos to musi robic...

    1) Dlaczego? Jest bardzo przyjemna - ja osobiście wykonuję tę pracę głównie
    dla frajdy a nie dla kasy. Mam na prawdę mnóstwo satysfakcji krojąc kasę z
    dresiarzy takich jak Twój przedmówca
    2) Nie rozumiem po co się wdajesz w polemikę z czymś takim - plonk i po
    zawodach :-)

    pdr
    Olo

  • 22. Data: 2004-03-17 13:55:47
    Od: "ania" <a...@p...onet.pl>

    > 1) Dlaczego? Jest bardzo przyjemna - ja osobiście wykonuję tę pracę głównie
    > dla frajdy a nie dla kasy. Mam na prawdę mnóstwo satysfakcji krojąc kasę z
    > dresiarzy takich jak Twój przedmówca

    nie widze niczego przyjemnego w krojeniu kogokolwiek. widac, masz mentalnosc
    podobna do tych, ktorych kroisz. swoj do swego jednak ciagnie. typ twojej
    osobowosci mozna okreslic tak, ze nie jestes aniolkiem i w pracy chcesz
    odkupic swoje winy lapiac innych na przewinieniach. sluzbista, moralista,
    ale tylko w odniesieniu do osob trzecich...

    > 2) Nie rozumiem po co się wdajesz w polemikę z czymś takim - plonk i po
    > zawodach :-)

    no i to zdanie wiele wyjasnia. wyjasnia, ze wiele nie rozumiesz. typowy
    kanar, ktorego nie da sie lubic.

  • 23. Data: 2004-03-17 14:15:53
    Od: Paweł Cytat <i...@i...pl>

    Piotr 'Gerard' Machej:

    > Czemu zwykle ludzie mają pretensje do innych, że wykonują swoją pracę?
    > Niektórzy naprawdę nie potrafią ponosić odpowiedzialności za swoje czyny.

    nie, nie o to mi idzie, idzie mi o chamstwo jakie prezetuje olo

    --
    PC

  • 24. Data: 2004-03-17 14:24:21
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik Paweł Cytat <i...@i...pl> napisał:
    > nie, nie o to mi idzie, idzie mi o chamstwo jakie prezetuje olo

    Akurat jeśli chodzi o ten wątek, to raczej Ty od pierwszego
    postu nie popisujesz się kulturą. Może po prostu przestań
    na niego naskakiwać, a wtedy nie będzie miał powodu
    Ci odpowiadać w podobnym tonie?

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 25. Data: 2004-03-18 07:52:07
    Od: Paweł Cytat <i...@i...pl>

    Piotr 'Gerard' Machej:

    > Akurat jeśli chodzi o ten wątek, to raczej Ty od pierwszego
    > postu nie popisujesz się kulturą. Może po prostu przestań
    > na niego naskakiwać, a wtedy nie będzie miał powodu
    > Ci odpowiadać w podobnym tonie?

    zapraszam do archiwum, wypowiedzi na usenecie maja jak dla mnie charakter
    ciagly

    --
    PC