  • 1. Data: 2004-03-15 18:48:52
    Temat: bilet z pkp
    Od: Radek <r...@c...pl>

    Witanm wszystkich grupowiczow..Mam pytanie.Jechalem pociagiem 2lipca
    2003r. miedzy stacjami W-wa Srodmiescie a W-wa Stadion.Bilet mialem wazny
    niestety tylko do W-wa Wschodnia(z powodu braku informacji nie wiedzialem
    ,ze bilet ten nie dziala do w-wa stadion).Na stacji stadion zlapal mnie
    kanar i wypisal mandat.O sprawie zapomnialem ,teraz kilka dni temu
    przyszedl mi list polecony do sadu grodzkiego...Listu nie odebralem,nie
    wiem co robic dalej? i co moga mi zrobic..? prosze o pomoc
    pozdrawiam
    Radek W

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

  • 2. Data: 2004-03-15 19:28:25
    Temat: Re: bilet z pkp
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > przyszedl mi list polecony do sadu grodzkiego...Listu nie odebralem,nie
    > wiem co robic dalej? i co moga mi zrobic..? prosze o pomoc

    Trzeba było zapłacic w terminie 7 dni - byłoby znacznie taniej. W tej
    chwili masz 14 dni na uiszczenie kwoty wymienionej w nakazie zapłaty. Gdy
    nie uiscisz, nakaz sie uprawomocni i wówczas powód ma 10 lat na sciągnięcie
    z Ciebie tej kwoty. Moze to zrobic np. przy uzyciu komornika lub zewnetrznej
    firmy wyspecjalizowanej w obrocie wierzytelnosciami.

    pdr
    Olo

  • 3. Data: 2004-03-15 19:38:18
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> napisał:

    > Trzeba było zapłacic w terminie 7 dni - byłoby znacznie taniej.

    baaaaaaaacznoooosc! Olo na posterunku.
    ;-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 4. Data: 2004-03-15 19:58:38
    Od: Paweł Cytat <i...@i...pl>

    Olo Kwasniak:

    Olo Burak atakuje - ilu dzis zlapales gapowiczow twardy kanarze?

    --
    PC

    PS. nie lubie cie bos glupi cwaniak

  • 5. Data: 2004-03-15 20:03:25
    Od: Paweł Cytat <i...@i...pl>

    Radek:

    [...]

    nie sluchaj tego ciecia Kwasnika - to kanar, zawsze daje jakies debilne rady
    i zachowuje sie jak Japonczyk w firmie - moze nawet za nia umrzec, tylko nie
    wie, ze jak go kiedys zwolnia to nawet mu nie podziekuja, ot taki glupi
    czlowieczek - do Amwaya by sie nadawal

    poza tym najpierw skontaktuj sie z osoba/dzialem odpowiedzialna za Twoja
    sprawe - wyslij im list polecony z opisem sytuacji wraz z opisem Twojej
    ciezkiej sytuacji zyciowej, napisz, ze nie wiedziales itp oraz popros o
    zaniechanie/umorzenie kary lub jej zmniejszeni

    tak postapila np moja kolezanka - w efekcie umorzono jej kare

    pozniej mozna sprobowac innych srodkow

    --
    PC

  • 6. Data: 2004-03-15 20:19:35
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    Plonk impotencie

  • 7. Data: 2004-03-15 21:02:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Plonk impotencie

    Czy mógłbyś zabrać stąd swoje problemy natury seksualnej?

  • 8. Data: 2004-03-15 21:06:36
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> napisał:

    > Plonk impotencie

    Twoj ulubiony "zwrot"... mam nadzieje, ze to nie reperkusje problemow
    osobistych?

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 9. Data: 2004-03-15 22:40:15
    Od: Paweł Cytat <i...@i...pl>

    Olo Kwasniak:

    > Plonk impotencie

    niestety obawiam sie, ze nie dziala (plonk oczywiscie)

    --
    PC

  • 10. Data: 2004-03-16 04:06:32
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Mon, 15 Mar 2004 21:03:25 +0100, na pl.soc.prawo, Paweł Cytat napisał(a):

> [...]
    > zaniechanie/umorzenie kary lub jej zmniejszeni
    >
    > tak postapila np moja kolezanka - w efekcie umorzono jej kare

    A czy przypadkiem nie jest już na to za późno - jeżeli jest wyrok w
    postępowaniu nakazowym ?

    --
    Mieczysław
    ----