  • 1. Data: 2005-03-04 01:07:15
    Temat: bgb 1896
    Od: "jaan" <...@r...pl>

    witam ,
    poszukuje tekstu kodeksu cywilnego niemieckiego z 1896 r .(Bürgerliches
    Gesetzbuch - BGB) z dnia 18 sierpnia 1896) po polsku , nie moge nigdzie tego
    znalezc dlatego zwracam sie o pomoc tutaj ,
    najbardziej interesuje mnie ksiega V dot. spadkow .

    prosze o pomoc
    i pozdrawiam serdecznie ,

    j.

  • 2. Data: 2005-03-04 08:30:42
    Temat: Re: bgb 1896
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    jaan napisał(a):
> [...]
    > znalezc dlatego zwracam sie o pomoc tutaj ,
    > najbardziej interesuje mnie ksiega V dot. spadkow .

    próbowałeś w bibliotece uniwersyteckiej? W tych na obszarze
    obowiązywania kodeksu cywilnego niemieckiego powinno coś zostać, w końcu
    uchylono go dopiero po II wojnie światowej. Ja w ten sposób znalazłem
    Kodeks Napoleona.

    --
    FAlkenstein

    Słonie... Słonie są miłe

  • 3. Data: 2005-03-04 14:12:05
    Od: "roburkov" <r...@g...pl>

    Otto Falkenstein <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > obowiązywania kodeksu cywilnego niemieckiego powinno coś zostać, w końcu
    > uchylono go dopiero po II wojnie światowej. Ja w ten sposób znalazłem

    Jest urzędowe tłumaczenie BGB z 1923 r., wyd. Ministerstwo Sprawiedliwości.
    Poza tym polecam skorzystać z rady Ottona.

    Pozdr
    roburkov

  • 4. Data: 2005-03-04 14:45:05
    Od: "jaan" <...@r...pl>

    > Jest urzędowe tłumaczenie BGB z 1923 r., wyd. Ministerstwo
    Sprawiedliwości.
    > Poza tym polecam skorzystać z rady Ottona.
    >
    > Pozdr
    > roburkov

    dzieki serdeczne ,
    napewno sie udam do biblioteki , jakkolwiek potrzebowalem "na gwalt" wersji
    elektronicznej ,
    dzieki jeszcze raz za pomoc i informacje

    i pozdrawiam ,
    jaan