  • 1. Data: 2005-03-03 21:40:15
    Temat: Prawo pracy, ważne pytanie
    Od: "Krzyś" <g...@t...pl>

    Będąc na 3 miesięcznym wypowiedzeniu uległem wypadkowi w drodze do pracy,
    okres wypowiedzenia upłynął 28.02 i po 2 dniach dostalem pocztą świadectwo
    pracy (będąc cały czas na zwlonieniu lekarskim).
    Jak dalej będzie to wyglądało?. Co mi się "należy"? a jakie mam obowiązki
    wobec firmy ?
    Czy podjąć jakieś działania?
    c...@w...pl

  • 2. Data: 2005-03-03 21:45:33
    Temat: Re: Prawo pracy, ważne pytanie
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl>

    Użytkownik "Krzyś" <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > okres wypowiedzenia upłynął 28.02 i po 2 dniach

    twoja umowa wygasła tak jak podałes, ewentualne zwolnienie lekarskie nie
    przedłuża umowy

    pozdrawiam
    RySZARd

  • 3. Data: 2005-03-03 21:48:57
    Od: "Krzyś" <g...@t...pl>

    Ale czy przedłuza świadczenia ?

  • 4. Data: 2005-03-03 22:43:08
    Od: "MG" <m...@g...pl>

    > Ale czy przedłuza świadczenia

    tak , ponieważ iż ciężar przejmuje ZUS

  • 5. Data: 2005-03-04 07:35:13
    Od: "Krzyś" <g...@t...pl>

    A zwolnienia wysyłać do firmy czy do zusu?

  • 6. Data: 2005-03-04 09:48:11
    Od: "MG" <m...@g...pl>

    >A zwolnienia wysyłać do firmy czy do zusu

    Jeśli nie podajesz konkretnych dat trudno mi się wypowiedzieć.
    Ogólnie Twoja firma ma tydzień na wysłanie asygnaty zasiłkowej czyli
    poinformowania o zakończeniu Twego stosunku pracy. Czyli jeśli zwolnienie
    nachodzi na okres zatrudnienia to wyslij do pracodawcy ( byłego) jeśli to
    jest zwolnienie wystawione w marcu powiedzmy do 3 to możesz wysłać jeszcze
    do byłego zakładu ( zakładam że kadrowa nie robi wszystkiego na już) Jeśli
    wyślesz do ZUS ( który od 1 marca przejął obowiązek ale może jeszcze tego
    nie wiedzieć ) tez będzie ok

  • 7. Data: 2005-03-04 15:51:57
    Od: "Krzyś" <g...@t...pl>

    Wypowiedzenie bylo do 28-02 Zwolnienie lekarskie do 04-02 (i dostałem
    dzisiaj następne na 2 tygodnie).
    Dostałem również pocztą świadectwo pracy.
    Dzwonią z firmy abym podpisał obiegówkę. czy to coś zmieni ? (Jak podpiszę
    albo wstrzymam się do końca leczena)