  • 1. Data: 2005-03-04 06:05:18
    Temat: Zaświadczenie o niekaralności....??
    Od: "Walet" <a...@w...pl>

    Witam,

    Czy będąc skazanym wyrokiem w zawieszeniu otrzyma się zaświadczenie o
    niekaralności z Rejestru?? Jeśli nie ( a tak przypuszczam) to po jakim czasie
    takowe zaśwaidczenie bedzie można uzyskać jeśli wogóle kiedykolwiek??

    Pzdr
    Walet

  • 2. Data: 2005-03-04 07:28:56
    Temat: Re: Zaświadczenie o niekaralności....??
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

> [...]
    > czasie
    > takowe zaśwaidczenie bedzie można uzyskać jeśli wogóle kiedykolwiek??

    Po 6 miesiącach od końca okresu próby. Jeżeli orzeczono inne środki karne,
    które trwają dłużej (np. zakaz prowadzenia pojazdów) - wtedy zatarcie
    następuje dopiero po wykonaniu takiego środka karnego.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2005-03-04 09:40:42
    Od: "MG" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Walet" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czasie
    > takowe zaśwaidczenie bedzie można uzyskać jeśli wogóle kiedykolwiek??

    Zaświadczenie otrzymasz z adnotacją o wyrokach oraz z jakiego powodu

  • 4. Data: 2005-03-04 17:55:39
    Od: "Walet" <a...@w...pl>

> [...]
    > które trwają dłużej (np. zakaz prowadzenia pojazdów) - wtedy zatarcie
    > następuje dopiero po wykonaniu takiego środka karnego.

    Czyli jeśli dobrze zrozumiełam to po 6 miesiącach od momentu upłynięcia
    zawieszenia wykonania kary, jeśli wystąpi się do rejestru dostanie się
    Zaświadczenie o niekaralności bez jakichkolwiek adnotacji??

    Dziękuję za odpowiedź ale prosiłbym, jeśli to możliwe, o podanie podstawy
    prawnej tego rozwiazania.

    Pozdr
    Walet

  • 5. Data: 2005-03-04 19:49:09
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Walet napisał(a):
> [...]
    > Zaświadczenie o niekaralności bez jakichkolwiek adnotacji??
    > Dziękuję za odpowiedź ale prosiłbym, jeśli to możliwe, o podanie podstawy

    art.76 kk

    KG