  • 1. Data: 2005-03-03 22:44:47
    Temat: zmiana nazwiska
    Od: "MG" <m...@g...pl>

    Witam
    Jak mam się do tego zabrać skoro jestem osobą pełnoletnią i chciałabym byc
    uznana przez mojego ojczyma i przybrać Jego nazwisko?
    Dzięki za informację

  • 2. Data: 2005-03-04 05:34:48
    Temat: Re: zmiana nazwiska
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "MG" <m...@g...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d08417$7rq$1@inews.gazeta.pl

    > Jak mam się do tego zabrać skoro jestem osobą pełnoletnią i chciałabym
    > byc uznana przez mojego ojczyma i przybrać Jego nazwisko?

    Czy możesz to *jeszcze raz powtórzyć* ? ;-)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "(...) Zobaczyłem wolno poruszającego się starszego pana o smutnej twarzy,

  • 3. Data: 2005-03-04 22:12:56
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Pomijajac beznadziejny styl i belkot nalezy poprosic tatusia o uznanie
    ciebie. Nie ty bowiem uznajesz jego za ojca lecz on ciebie za corke ...
    Mozna tez przysposobic i tu rowniez on przysposabia ciebie a nie ty jego.

    Pozdrawiam Maver

  • 4. Data: 2005-03-05 08:23:56
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    kam napisał(a):

    > przysposobić osobę pełnoletnią... dość trudno może być :)

    co nie oznacza że jest niemożliwe... jak się trafi na trolla z łańcuchem.

  • 5. Data: 2005-03-05 08:26:53
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Maverick31 napisał(a):
    > Nie ty bowiem uznajesz jego za ojca lecz on ciebie za corke ...
    > Mozna tez przysposobic i tu rowniez on przysposabia ciebie a nie ty jego.

    przysposobić osobę pełnoletnią... dość trudno może być :)

    KG