  • 731. Data: 2022-01-31 13:57:03
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Poza tym "uczeni" na grupie twierdzą nagle, że przecież szczepionki
    > nigdy nie zapobiegały zachorowaniom;)

    Ja znam takiego co twierdzi, że szczepionka działa w ten sposób, że zwalcza
    chorobę jeszcze przed infekcją.
    Pewnie system immu. atakuje wirusa jeszcze w jamie ustnej czy na skórze. Albo
    robi dywanowe naloty gdy tylko wirus zbliży się na 1m. Na razie to zostało
    owiane tajemnicą szurską :D

  • 732. Data: 2022-01-31 14:13:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 30 Jan 2022 00:22:44 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Ja bym nawet powiedział, że szczepienia szkodzą.

    Media mętnego nurtu donoszą, że szczepionka EpiWakKorona wyprodukowana w
    lokalnym mocarstwie właśnie szkodzi:

    "Dwa prowadzone niezależnie od siebie przez agencję Meduza i Petersburski
    Uniwersytet Europejski badania wykazały, że skuteczność EpiWakKorony wynosi
    minus 40 proc. To znaczy, że wśród zaszczepionych nią jest o dwie piąte
    przypadków infekcji koronawirusem więcej niż średnio wśród tych, którzy
    żadnej szczepionki nie przyjmowali.

    To niekoniecznie oznacza, że specyfik sam zakaża czy obniża odporność.
    Meduza dopuszcza wersję, że być może zaszczepieni, wierząc w skuteczność
    lekarstwa, lekceważą zasady bezpieczeństwa"

    https://wyborcza.pl/7,75399,28058825,co-w-rosji-pisz
    czy-rosyjska-szczepionka-przeciw-covid-19-szkodzi.ht
    ml

    Można się tylko domyślać, że konfedraści szczepili się potajemnie wakcynami
    od ich mocodawcy i od razu cały opór przeciw szczepionkom staje się
    całkowicie zrozumiały.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 733. Data: 2022-01-31 14:53:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 Jan 2022 13:09:58 +0100, Olin wrote:

    > Tak, wykres płaski jak stół. Zwłaszcza wiosną 2020 i zimą 2021.

    Nie chodzi o plaskosc.
    Irlandia - 5 mln mieszkancow, 6 tys zgonow
    Belgia 11 mln/ 29 tys.

    Smierelnosc 2.5x wyzsza.

    Mnie jednak ciekawia te roznice.

    J.

  • 734. Data: 2022-01-31 15:05:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 31 Jan 2022 14:53:58 +0100, J.F napisał(a):

    > Nie chodzi o plaskosc.
    > Irlandia - 5 mln mieszkancow, 6 tys zgonow
    > Belgia 11 mln/ 29 tys.
    >
    > Smierelnosc 2.5x wyzsza.

    Sumarycznie od początku pandemii.

    Nie zapytam, czemu po wakacjach 2021 (czyli po zaszczepieniu) górki zgonów
    w obu krajach takie małe w porównaniu z wcześniejszymi, bo ja wiem.

    > Mnie jednak ciekawia te roznice.

    Na mnie nie licz. Nie znam się na wszystkim.
    Mogę najwyżej policzyć jakiś współczynnik korelacji. A propos, jak się
    zmienił wiadomy współczynnik po wzięciu do obliczeń zgonów do marca 2021?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 735. Data: 2022-01-31 16:31:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 Jan 2022 15:05:22 +0100, Olin wrote:

    > Sumarycznie od początku pandemii.
    >
    > Nie zapytam, czemu po wakacjach 2021 (czyli po zaszczepieniu) górki zgonów
    > w obu krajach takie małe w porównaniu z wcześniejszymi, bo ja wiem.

    Ano widzisz - jak moge zaryzykowac, ze dlatego, bo w Belgii nieodporne
    osobniki wyginely :-)
    Irlandia temu troche przeczy.

    A np w takiej Danii fala zgonow od wakacji wcale nie taka mała -
    u nich tez duzo antyszczepionkowcow?

    A moze po prostu Omikron malo smiertelny ...

  • 736. Data: 2022-01-31 19:23:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2022 o 00:22, n...@o...pl pisze:

    > Oczywiście szury mogą liczyć zakażenia.

    Ministery choroby to szury?

    > PS. Ja bym nawet powiedział, że szczepienia szkodzą. We Francji 200 tys,
    > zakażonych, a u nas tylko 50 tys. Jakby się nie szczepili, to mieliby mniej.
    > Prawda jaki fajny ten szurski świat? :D

    Twoja sprawa. Ja tylko mówię, że szczepienia na covid już nie
    zapobiegają zachorowaniu. Gardłuj jak chcesz - za trzy miechy to będzie
    już oficjalne i będzie że "naukowcy nigdy nie mówili, że zapobiegają
    zachorowaniu".

    A nie wróć - już awangarda twierdzi że szczepienia nigdy nie zapobiegały
    zakażeniom i zachorowaniom. Minister na razie ograniczył się do tego, że
    szczepienia nie zapobiegają już zachorowanion na covid. Ot - szury;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 737. Data: 2022-01-31 19:36:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No dobra. Akurat między nami dyskusja sprowadza się z grubsza do dawnego
    > dylematu, czy dać sobie przetrzepać plecak bo możesz tam mieć skradziony
    > rower :)

    Tym razem znacznie dalej. Bo nie rozmawiamy już o niedouczonym kulsonie
    a o łamaniu podstawowych praw człowieka pod byle jakim pretekstem,
    systemowo na szczeblu krajowy. To w temacie grupy czyli prawa.

    A poza tematem - jako człowiek ogólnie wierzący w naukę a nie zabobony
    wkurwia mnie jak robi się kurwę z logiki i ośmiesza "naukę". Jak potem
    ludzie mają wierzyć w to co mówią eksperci jak po pół roku okazuje się,
    że zasadniczo rację mają szury, bo ludziki nie odróżniają nauki od
    religii i prędzej się zesrają niż przyznają że zmieniły się okoliczności
    i być może nasza wiara była nadmiernie optymistyczna? Przecież widać, że
    szczepienie nie zapobiega już zakażeniu, chorobie ani transmisji a tu
    niektórzy się rzucają jakby ich uczucia religijne gwałcić.

    Przecież potem będzie "nie możesz palić butelkami w piecu, nie trzeba
    eksperta żeby wiedzieć że od tego raka można dostać". "Srali muchy
    będzie wiosna - tak samo wasi eksperci pierdolili, że szczepienia
    zapobiegają covidowi nawet jak już było wiadomo że nie - chuj z waszymi
    ekspertami!" I za każdym razem jak będziesz próbował coś naukowo tępakom
    wytłumaczyć, to będą ci przypominali, że "szury miały rację". I
    najgorsze jest to, że z perspektywy czasu... miały.

    > a tu uratuje to
    > czyjeś życie.

    No więc rozporządzenie o obowiązkowych szczepieniach. Prosto i łatwo.
    Pretensje do ministra nie do mnie, że nie ma jaj.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 738. Data: 2022-01-31 19:39:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Ale to nie jest przybrana siostra, a i spore prawdopodobieństwo, że
    > jednak z właściwego łoża :) No to gdzie ta genetyka? Jak to miałoby w
    > ogóle z tą genetyką działać?

    Genetyka w sensie, że odpowiednie geny są u danego osobnika
    i zaraża się tylko od pewnego innego "pasującego" osobnika.
    Nie musi być związku genowego, że jakaś rodzina,
    bo tak widzę odebrałeś. Genetyka jako taka - tzn jakieś geny decydują
    a nie przebywanie pod jednym dachem czy bycie rodziną.

  • 739. Data: 2022-01-31 19:39:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2022 o 13:57, n...@o...pl pisze:

    > Ja znam takiego co twierdzi, że szczepionka działa w ten sposób, że zwalcza
    > chorobę jeszcze przed infekcją.

    Pewnie ma na myśli że nie dopuszcza do rozwinięcia się zakażenia poprzez
    niedopuszczenie do namnażania się wirusa. NIezły szur:P

    A tak na poważnie - ty też z tych co "szczepienia nigdy nie zapobiegały
    zachorowaniom"?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 740. Data: 2022-01-31 23:35:40
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 31.01.2022 o 19:36, Shrek pisze:

> [...]
    > wkurwia mnie jak robi się kurwę z logiki i ośmiesza "naukę". Jak potem
    > ludzie mają wierzyć w to co mówią eksperci jak po pół roku okazuje się,

    Prosiłem już żebyś podał jeden punkt, w którym rację miały szury.
    Podasz? Chociaż jeden.

    I nie rozumiem jak to jest możliwe, że ogólnie wierzysz w naukę i
    równocześnie nie wierzysz. Wierzysz kiedy ci pasuje i nie wierzysz,
    kiedy ci nie pasuje? No bo skoro "zasadniczo rację mają szury", no to
    zasadniczo naukowcy racji nie mają. To chyba logiczne? Czy nie?
    Mnie też wkurwia jak robi się kurwę z logiki.
    Nadal nie wyjaśniłeś dlaczego naukowcy z uporem maniaka twierdzą, że
    szczepionki działają, chociaż szury mają rację, że nie działają.

    > bo ludziki nie odróżniają nauki od
    > religii

    Na czele z naukowcami, którzy nie wiadomo dlaczego wierzą, że
    szczepionki działają?

    > i prędzej się zesrają niż przyznają że zmieniły się okoliczności
    > i być może nasza wiara była nadmiernie optymistyczna?

    Wiara w co?
    Od samego początku było wiadome co zalecali naukowcy.
    Zostali olani "bo ktoś przeczytał w internecie, że maseczki nie
    zatrzymują wirusa i można grzyba w płucach dostać", a za zwrócenie uwagi
    na smarkanie w kark przy kasie w markecie można dostać w ryja.
    Rekomendowali szczepienia "ale Bill dodał do szczepionek chipa, a tak w
    ogóle to spisek w celu depopulacji". Rząd sypie łopatami kasę na
    wszelkiej maści organizacje, które w mniej lub bardziej jawny i
    bezczelny sposób zniechęcają do szczepień, za te pieniądze z podatków
    obywateli pierdolą bzdury, że szczepionki obniżają odporność i za chwilę
    wszyscy zaszczepieni umrą na HIV. Itd.
    A do tego "szczepionki nie działają i szury miały rację".

    https://natemat.pl/357941,billboardy-antyszczepionko
    wcow-na-poludniu-polski-rzad-nie-reaguje
    https://szostkiewicz.blog.polityka.pl/2021/05/21/gli
    nski-wspiera-antyszczepionkowcow/
    Tego jest dużo więcej.

    Nie dość, że cywilizowany świat nadziwić się nie może co się w Polsce
    stało z demokracją, to jeszcze zaczynają się nabijać z szurskiej ciemnoty:
    https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,280526
    09,polski-rzad-tak-zle-radzi-sobie-z-pandemia-ze-pis
    za-o-tym-za.html

    "Polska wreszcie zdobyła sławę w renomowanych periodykach naukowych.
    Niestety jako siedlisko bezprzykładnej ciemnoty" - komentują eksperci."

    Kurwa, co trzeci Polak deklarował w zeszłym roku, że nigdy nie zaszczepi
    się przeciw covid.

    https://wyborcza.pl/7,75398,27967830,do-rzeczy-znow-
    wspiera-antyszczepionkowcow-ministerstwo.html

    Ale oczywiście to szury mają rację, że szczepionki nie działają, a
    naukowcy tylko pierdolą o swojej nadmiernie optymistycznej wierze w
    szczepionki.

    > Przecież widać, że
    > szczepienie nie zapobiega już zakażeniu, chorobie ani transmisji a tu
    > niektórzy się rzucają jakby ich uczucia religijne gwałcić.

    Przecież widać, że szczepionki działają.

    To, że szczepienia nie działają tak jak powinny, nijak nie prowadzi do
    wniosku, że szczepionki nie działają.

    https://www.gov.pl/web/szczepimysie/raport-szczepien
    -przeciwko-covid-19
    W pełni zaszczepionych: 21 727 625
    3 dawka: 209 944 (dawka przypominająca 9 992 517)

    Nawet jakby szczepionka miała skuteczność 100%, nawet jakby odporność
    nie spadała w czasie, to żadne szczepienie nie będzie działać jak ludzie
    nie chcą się szczepić.

    Cały czas mieszasz pojęcia i wychodzi ci, że szury mają rację.
    Jak nikt się nie zaszczepi działającą w 100% szczepionką, to działanie
    szczepienia będzie 0%. Z tego nijak nie wynika, że szczepionka nie działa.

    Ludzie czytają "szczepienia nie działają, więc szury miały rację" i
    sobie myślą, a chuj tam, skoro nie działają, to po chuj się szczepić?
    Żaden z nich nie wpadnie na to, że szczepienia nie działają tak jak
    powinny nie dlatego, że szczepionka nie działa, tylko dlatego, że jeden
    i drugi się nie zaszczepił, trzeci olał dawkę przypominającą "bo nie
    działa". A czwarty jest gotowy oddać życie w obronie sylwestra marzeń i
    będzie smarkał na innych, również tych zaszczepionych, ale maseczki nie
    założy, bo to zamach na jego wolności osobiste.
    Od mniejszej skuteczności, od spadającej odporności w czasie, do
    niedziałania szczepionki jest przepaść. Tym bardziej, że odporność
    odbudowuje dawka przypominająca.
    O ile wierzysz naukowcom, a nie szurom.

    Pozdrawiam
    Piotr