  • 741. Data: 2022-02-01 00:19:42
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-01-24 o 15:31, Olin pisze:

> [...]
    > nie precyzuje jak:
    >
    > "Kilka dni temu raka zdiagnozowano u prezydent Argentyny Cristiny Fernandez
    > de Kirchner. Na nowotwory leczyli się też w ostatnim czasie prezydent
    > Brazylii Dilma Rousseff, jej poprzednik Lula da Silva oraz prezydent
    > Paragwaju Fernando Lugo. Zdaniem prezydenta Wenezueli jest to bardzo dziwne
    > zjawisko,które trudno tłumaczyć.
    >
    > W przemówieniu dla żołnierzy Hugo Chavez sugerował, że być może za całą
    > sprawą stoi Biały Dom. Dodał, że nie są to bezpośrednie oskarżenia, tylko
    > "myślenie na głos". Hugo Chavez wielokrotnie oskarżał rząd USA o to że

    Rak czy jakieś mięśniaki czy żylaki na nogach są dziedziczne.
    Sąsiadka poszła sobie zoperować te swoje żylaki na nogach (po mamusi
    odziedziczyła). Za jakieś 3 m-ce tak straszne żylaki jej powyłaziły,
    jakieś poskręczne z tyłu łydek, że teraz chodzi już tylko w
    spodniach.Szkoda jej, bo ładna kobieta.

    > https://wydarzenia.interia.pl/zagranica/news-chavez-
    za-nowotworami-politykow-stoi-rzad-usa,nId,910315#ut
    m_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome

    --
    animka

  • 742. Data: 2022-02-01 00:22:44
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-01-24 o 19:31, Shrek pisze:
> [...]
    en-i-zgonow-z-powodu-covid-19-z-uw

    > Ja wiem, że ja sobie mogę sprawdzić (mogę też z twita niejakiego roberta
    > sprawdzić). Ale dla mniej dociekliwych minister manipuluje, że
    > zaszczepionych w workach jest 12% (wcześniej 5%) od początku szczepień,
    > myśląc że nikt się nie połapie. i większość się nie łapię a są i tacy co
    > będą tej manipulacji bronić robiąc kurwe z logiki.

    Mojemu bratu rozlał się wyrostek to mu powiedzieli, że ma koronowirusa.
    Rzekomo miał 2 operacje, ale jakoś nie wierzę. Umarł.

    --
    animka

  • 743. Data: 2022-02-01 01:53:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Tym razem znacznie dalej. Bo nie rozmawiamy już o niedouczonym kulsonie
    > a o łamaniu podstawowych praw człowieka pod byle jakim pretekstem,
    > systemowo na szczeblu krajowy. To w temacie grupy czyli prawa.

    Jeden pies. Tamto też jest systemowe skoro powszechne i powszechnie
    tolerowane przez władze, w tym na szczeblu krajowym.

    > A poza tematem - jako człowiek ogólnie wierzący w naukę a nie zabobony
    > wkurwia mnie jak robi się kurwę z logiki i ośmiesza "naukę". Jak potem
    > ludzie mają wierzyć w to co mówią eksperci jak po pół roku okazuje się,
    > że zasadniczo rację mają szury, bo ludziki nie odróżniają nauki od
    > religii i prędzej się zesrają niż przyznają że zmieniły się okoliczności
    > i być może nasza wiara była nadmiernie optymistyczna? Przecież widać, że
    > szczepienie nie zapobiega już zakażeniu, chorobie ani transmisji a tu
    > niektórzy się rzucają jakby ich uczucia religijne gwałcić.

    Tu bym różnym takim IM dał odrobinę kredytu zaufania bo myślę, że wielu
    się na początku pogubiło, lub miało błędne wyobrażenia. To już raczej
    odrobinę żenujący jest ten obecny cyrk, gdzie twierdzi się że jest
    właśnie tak jak mówiono od początku.

    > Przecież potem będzie "nie możesz palić butelkami w piecu, nie trzeba
    > eksperta żeby wiedzieć że od tego raka można dostać". "Srali muchy
    > będzie wiosna - tak samo wasi eksperci pierdolili, że szczepienia
    > zapobiegają covidowi nawet jak już było wiadomo że nie - chuj z waszymi
    > ekspertami!" I za każdym razem jak będziesz próbował coś naukowo tępakom
    > wytłumaczyć, to będą ci przypominali, że "szury miały rację". I
    > najgorsze jest to, że z perspektywy czasu... miały.

    No gadaliśmy już o tym. Porażka piarowska i inna dość spora.

    > No więc rozporządzenie o obowiązkowych szczepieniach. Prosto i łatwo.
    > Pretensje do ministra nie do mnie, że nie ma jaj.

    Ciekawe, że w sumie tu też jest z tym taki cyrk. Nie, nie jest
    obowiązkowe. Tak, nikt nie ma wątpliwości, że jak się nie zaszczepisz to
    zrobimy tak, że się w końcu zaszczepisz.

    --
    Marcin

  • 744. Data: 2022-02-01 01:58:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-31, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

    > Prosiłem już żebyś podał jeden punkt, w którym rację miały szury.
    > Podasz? Chociaż jeden.

    To jest ten punkt, że powszechnie twierdziło się te 1-2 lata temu, że
    szczepionka skutecznie ochroni przed rozwojem epidemii (żeby nie mówić
    ponownie o zara- vs zakażeniach). A okazało się, że chroni głownie przed
    cięzkim przebiegiem choroby. To oczywiście też dużo, ale właśnie tamta
    narracja daje wodę na młyn rozmaitym szurom, które od początku
    twierdziły, że nie chroni.

    --
    Marcin

  • 745. Data: 2022-02-01 06:12:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > cięzkim przebiegiem choroby. To oczywiście też dużo, ale właśnie tamta
    > narracja daje wodę na młyn rozmaitym szurom, które od początku

    Zaraz się dowiesz,że się nie liczy, bo to nie "naukowcy" tak
    twierdzili;) Co więcej szczepienia nigdy nie zapobiegały zachorowaniom i
    transmisji i to szurska teoria;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 746. Data: 2022-02-01 06:28:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeden pies. Tamto też jest systemowe skoro powszechne i powszechnie
    > tolerowane przez władze, w tym na szczeblu krajowym.

    Jak uważasz. Dla mnie jest jednak róznica między tolerowaną samowolką
    kulsonów a systemowym prześladowaniem obywateli przez państwo.

    > Tu bym różnym takim IM dał odrobinę kredytu zaufania bo myślę, że wielu
    > się na początku pogubiło, lub miało błędne wyobrażenia.

    Nie ma problemu. Błądzić jest rzeczą ludzką. Gorzej że oni
    "przeciwników" z zasady zrównują z szurami, plaskoziemcami i
    zwolennikami walki ze wszystkim figurkami co podrzędniejszych świętych
    sugerując im powinowactwo z co głupszymi politykami partii rządzącej. No
    i zaskakująca jest ich odporność na argumenty. Jakbyś z

    Są dwie szkoły - albo "przecież szczepionki nigdy nie djehowym gadał,
    tylko jehowy jednak o rząd kulturalniejszy.

    > To już raczej
    > odrobinę żenujący jest ten obecny cyrk, gdzie twierdzi się że jest
    > właśnie tak jak mówiono od początku.ziałały przeciw zachorowaniom i
    transmisji" a druga "przecież działają";)

    > No gadaliśmy już o tym. Porażka piarowska i inna dość spora.

    No wiem. Tylko piszę, że to znacznie więcej niż czy ci kulson plecak
    przetrzepie.

    > Ciekawe, że w sumie tu też jest z tym taki cyrk. Nie, nie jest
    > obowiązkowe. Tak, nikt nie ma wątpliwości, że jak się nie zaszczepisz to
    > zrobimy tak, że się w końcu zaszczepisz.

    Bo władza nie ma jaj, zeby wprost powiedzieć, że są obowiązkowe. Dlatego
    niepoijalna część szczepi się na lato, żeby pojechać na wakację, bo zła
    "łunia" a potem się okazuje, że w sezonie "grypowym" szczepionka nie
    robi, bo ona jest od papierka a nie ma chronić przed zachorowaniem.
    Zamiast robić szopki powinna być po jednym strzale na jesień.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 747. Data: 2022-02-01 08:33:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 Jan 2022 23:35:40 +0100, Kviat wrote:

    > Prosiłem już żebyś podał jeden punkt, w którym rację miały szury.
    > Podasz? Chociaż jeden.

    No widzisz - szczepionka na Covid juz nie chroni przed
    zarazeniem/zachorowaniem.

    > I nie rozumiem jak to jest możliwe, że ogólnie wierzysz w naukę i
    > równocześnie nie wierzysz. Wierzysz kiedy ci pasuje i nie wierzysz,
    > kiedy ci nie pasuje?

    Ale o co chodzi - byly badania naukowe szczepionki, rzekomo miala
    skutecznosc 95%, a teraz sa statystyki z ktorych wychodzi okolo 0%.

    Ktorej nauce nie wierzysz - starej czy nowej?

    A moze po prostu szczepionka przestala byc tak skuteczna w obliczu
    nowych mutacji, czy jak wolisz - ciagle jest skuteczna w sensie -
    chroni przed ciezkim przebiegiem.
    Do kolejnej mutacji ?

    > No bo skoro "zasadniczo rację mają szury", no to
    > zasadniczo naukowcy racji nie mają. To chyba logiczne? Czy nie?

    Naukowcy? Czy politycy, ewentualnie lekarze - tacy mniej naukowi a
    bardziej polityczni.

    Bo jak ktos mowi, ze wprowadzmy obowiazkowe szczepienia aby zatrzymac
    pandemie, a te szczepienia nie chronia ani przed zakazeniem, ani przed
    roznoszeniem ... to mowi naukowiec, czy naiwniak?

    > Mnie też wkurwia jak robi się kurwę z logiki.
    > Nadal nie wyjaśniłeś dlaczego naukowcy z uporem maniaka twierdzą, że
    > szczepionki działają, chociaż szury mają rację, że nie działają.

    > Wiara w co?
    > Od samego początku było wiadome co zalecali naukowcy.
    > Zostali olani "bo ktoś przeczytał w internecie, że maseczki nie
    > zatrzymują wirusa i można grzyba w płucach dostać", a za zwrócenie uwagi
    > na smarkanie w kark przy kasie w markecie można dostać w ryja.

    Moze mnie skleroza mylic, ale na poczatku to "naukowcy" z WHO nie
    rekomendowali maseczek.

    Moze dlatego, ze dziury w maseczce duze, a wirus malutki, wiec jak ma
    zatrzymac.
    Dopiero kolejne badania pokazywaly, ze cos daja ... ale czy aby na
    pewno rzetelne te wyniki ?

    No ale lata minely ... teraz lepsze szczepienia, czy maseczki, czy
    jedno i drugie?

    > Rekomendowali szczepienia "ale Bill dodał do szcztepionek chipa, a tak w
    > ogóle to spisek w celu depopulacji". Rząd sypie łopatami kasę na
    > wszelkiej maści organizacje, które w mniej lub bardziej jawny i
    > bezczelny sposób zniechęcają do szczepień, za te pieniądze z podatków
    > obywateli pierdolą bzdury, że szczepionki obniżają odporność i za chwilę
    > wszyscy zaszczepieni umrą na HIV. Itd.

    A to swoja droga.

    > A do tego "szczepionki nie działają i szury miały rację".

    No ale dzialaja?

    > Nie dość, że cywilizowany świat nadziwić się nie może co się w Polsce
    > stało z demokracją, to jeszcze zaczynają się nabijać z szurskiej ciemnoty:
    > https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,280526
    09,polski-rzad-tak-zle-radzi-sobie-z-pandemia-ze-pis
    za-o-tym-za.html

    > "Polska wreszcie zdobyła sławę w renomowanych periodykach naukowych.
    > Niestety jako siedlisko bezprzykładnej ciemnoty" - komentują eksperci."
    >
    > Kurwa, co trzeci Polak deklarował w zeszłym roku, że nigdy nie zaszczepi
    > się przeciw covid.
    > https://wyborcza.pl/7,75398,27967830,do-rzeczy-znow-
    wspiera-antyszczepionkowcow-ministerstwo.html

    Ciekawe. Ale czy nie minelo? Bo iles tam procent zaszczepionych
    minus dzieci ... moze juz zmienili zdanie ?

    Ale ... pytales, czemu sie nie chca szczepic?
    Moze maja jakies inne powody ... np niech inni przetestuja te
    szczepionki na sobie :-)

    > Ale oczywiście to szury mają rację, że szczepionki nie działają, a
    > naukowcy tylko pierdolą o swojej nadmiernie optymistycznej wierze w
    > szczepionki.

    A patrysz np na Irlandie, gdzie ponoc bardzo duzo zaszczepionych?

    Ilosc zachorowan jak nigdy dotąd, ale zgonów faktycznie mało.

    > Przecież widać, że szczepionki działają.
    >
    > To, że szczepienia nie działają tak jak powinny, nijak nie prowadzi do
    > wniosku, że szczepionki nie działają.
    >
    > https://www.gov.pl/web/szczepimysie/raport-szczepien
    -przeciwko-covid-19
    > W pełni zaszczepionych: 21 727 625
    > 3 dawka: 209 944 (dawka przypominająca 9 992 517)
    >
    > Nawet jakby szczepionka miała skuteczność 100%, nawet jakby odporność
    > nie spadała w czasie, to żadne szczepienie nie będzie działać jak ludzie
    > nie chcą się szczepić.

    No ale nie dziala, a przynajmniej nie chroni przed zachorowaniem.

    A moze to koncerny robia Cie w konia, bo chca, zebys im co 3 miesiace
    zaplacil za szczepionke ...

> [...]
    > Jak nikt się nie zaszczepi działającą w 100% szczepionką, to działanie
    > szczepienia będzie 0%. Z tego nijak nie wynika, że szczepionka nie działa.
    >
    > Ludzie czytają "szczepienia nie działają, więc szury miały rację" i
    > sobie myślą, a chuj tam, skoro nie działają, to po chuj się szczepić?
    > Żaden z nich nie wpadnie na to, że szczepienia nie działają tak jak
    > powinny nie dlatego, że szczepionka nie działa, tylko dlatego, że jeden
    > i drugi się nie zaszczepił, trzeci olał dawkę przypominającą "bo nie
    > działa". A czwarty jest gotowy oddać życie w obronie sylwestra marzeń i

    Ale ale ... to czemu ilosc zachorowan wsrod zaszczepionych z grubsza
    biorąc taka sama jak wsrod niezaszczepionych?

    > będzie smarkał na innych, również tych zaszczepionych, ale maseczki nie
    > założy, bo to zamach na jego wolności osobiste.

    Maseczka pomaga? To nos na nosie i nie narzekaj na innych.
    Dwie mozesz ubrac :-)

    > Od mniejszej skuteczności, od spadającej odporności w czasie, do
    > niedziałania szczepionki jest przepaść. Tym bardziej, że odporność
    > odbudowuje dawka przypominająca.
    > O ile wierzysz naukowcom, a nie szurom.

    Ta ... a tu niektorym naukowcom wchodzi ujemna skutecznosc szczepionki
    po 5 miesiacach.
    Placic koncernom, nie placic wiecej, czy szury mialy racje i bylo sie
    nie szczepic ...

    J.

  • 748. Data: 2022-02-01 11:12:18
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > To jest ten punkt, że powszechnie twierdziło się te 1-2 lata temu, że
    > szczepionka skutecznie ochroni przed rozwojem epidemii

    No i chroni.
    Jakby na ospę zaszczepiła się tylko połowa populacji, albo i mniej, to
    też byłaby narracja, że szczepionka na ospę nie chroni przed rozwojem
    epidemii?

    Skoro skuteczność szczepionki na wcześniejsze warianty wynosiła ponad
    90%, to trzeba było się zaszczepić. Ile procent się zaszczepiło przed
    pojawieniem się dużo bardziej zaraźliwego wariantu?

    A teraz pierdolenie, że szczepienia są nieskuteczne, więc po chuj się
    szczepić, a szury miały rację.

    > (żeby nie mówić
    > ponownie o zara- vs zakażeniach). A okazało się, że chroni głownie przed
    > cięzkim przebiegiem choroby.

    Więc tym bardziej trzeba się zaszczepić.

    > To oczywiście też dużo, ale właśnie tamta
    > narracja daje wodę na młyn rozmaitym szurom, które od początku
    > twierdziły, że nie chroni.

    Ruchy antyszczepionkowe istnieją od dawna. Przeciwko szczepieniom na
    ospę też bredzili głupoty. Jakby się ludzie masowo nie zaszczepili na
    ospę, to ówczesne szury też by miały rację, że od początku mówili, że
    szczepionka na ospę nie działa?

    To, że szury coś tam na początku bredziły, nie oznacza, że szczepionki
    nie działają i szury od początku miały rację. To tylko oznacza, że
    szurstwo trzeba tępić w zarodku i zwiększyć nakłady na edukację, a nie
    na zabobony.
    Zabrano się za to za późno i mleko się rozlało, a nie, że szury miały
    rację. Nie miały.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 749. Data: 2022-02-01 11:13:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 31 Jan 2022 16:31:46 +0100, J.F napisał(a):

    > moge zaryzykowac, ze dlatego, bo w Belgii nieodporne
    > osobniki wyginely :-)
    > Irlandia temu troche przeczy.

    Górka zgonów pod koniec 2021 w Belgii też.

    > A moze po prostu Omikron malo smiertelny ...

    U nas i w Bułgarii jakoś nie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 750. Data: 2022-02-01 11:24:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 31 Jan 2022 19:23:24 +0100, Shrek napisał(a):

    > Ja tylko mówię, że szczepienia na covid już nie
    > zapobiegają zachorowaniu.

    Używasz dziwacznej terminologii. Szeroko rozumiana medycyna rozróżnia
    infekcję od choroby. Nie mam złudzeń, że na foliarskich forach używają tych
    pojęć zamiennie i śmiem twierdzić, że nieprzypadkowo.

    "Zakażenie to wniknięcie patogenu - wirusa czy bakterii - do organizmu. To
    może być początek kłopotów ze zdrowiem, ale na szczęście nie zawsze. Innymi
    słowy - nie z każdego zakażenia rozwija się choroba. W czasie pandemii,
    kiedy media, podając statystyki zakażeń SARS-CoV-2 czasami mylą zakażenie z
    chorobą, warto uporządkować wiedzę z lekcji biologii o wirusach i tym, co
    robią w naszym organizmie."

    https://zdrowie.pap.pl/byc-zdrowym/z-kazdego-zakazen
    ia-wirusem-rozwinie-sie-choroba

    --