  • 721. Data: 2022-01-31 05:55:47
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2022 o 02:44, J.F pisze:

    > Ciekawe - fluktuacja, czy rzeczywiscie szczepionka ma ujemna
    > skutecznosc?

    Nie - od jakiegoś czasu już tak jest.

    > Czy jakies skrzywienie statystyczne - wiekszosc niezaszczepionych to
    > dzieci, a one jakies bardziej odporne z natury ...

    To pewnie też ale to w przechodzeniu a nie samemu zachorowaniu - z
    drugiej strony mają o rząd więcej kontaktów niż emeryci z grup ryzyka.
    Plus fałszywe przekonanie o skuteczności placebo i w związku z tym
    bardziej ryzykowne zachowania. Plus testowanie - tu są dwie szkoły -
    zaszczepieni się testują częściej bo są świadomi że szczepionki mogą nie
    działać albo testują się rzadziej bo przecież szczepionki działają więc
    po co;) Można tłumaczyć na dziesiątki sposobów, ale tak czy inaczej
    musisz zacząć od tego, że skuteczność w zapobieganiu zachorowaniom musi
    być gówniania, bo o ile możesz przekłamać wyniki w tej skali - 30%?

    Poza tym "uczeni" na grupie twierdzą nagle, że przecież szczepionki
    nigdy nie zapobiegały zachorowaniom;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 722. Data: 2022-01-31 07:55:08
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 29.01.2022 o 21:05, cef pisze:

    > Ale to nie tylko moje szczęście ale też tych kilkudziesięciu
    > (tak szacuję) moich znajomych. Nie wiem jaki to promil statystycznie
    > ale ja ze swojej statystycznej strony nie widzę pomoru wśród
    > zaszczepionych.
    > Powinienem myśleć, że jest jakiś spisek i manipulowanie danymi? :-)

    A widzisz pomór wśród niezaszczepionych? Bo ja też nie widzę. Jedyną
    osobą z rodziny, która zmarła na C19 i to tak nie bardzo na c19 to była
    osoba zarażona c19 w szpitalu, gdzie przestano leczyć w momencie
    wykrycia zarażania (była na tzw "czystym oddziale). Była to osoba której
    brakowało 2 lata do 100, więc miała trochę chorób, których nieleczenie
    raczej nie pomogło. Co ciekawe po 2 tygodniach objawy c19 ustąpiły,
    tyle, że testu już jej nie wykonano i leczenia nie wznowiono.

    Z ciekawostek, w tym tygodniu mają wybudzać osobę z rodziny, która
    uwierzyła w magię szczepionek, niestety przy 3 dawce coś poszło chyba
    nie tak - oczywiście koincydencja...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 723. Data: 2022-01-31 07:58:40
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 29.01.2022 o 21:53, n...@o...pl pisze:

    > Coś takiego nie byłoby źródłem w jakimkolwiek badaniu, ale może u szurów jest
    > inaczej.

    możesz pobrać samemu dane z bazy rządowej i sobie przeanalizować, ja
    sobie z ciekawości pobrałem i tak jakby się zgadza. A wiesz, są
    podejrzenia, że tam i tak są dane fałszowane w kierunku, aby nie było
    tego aż tak widać.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 724. Data: 2022-01-31 08:07:01
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 31.01.2022 o 02:44, J.F napisał:
> [...]
    601966081/photo/1

> [...]
    > Czy jakies skrzywienie statystyczne - wiekszosc niezaszczepionych to
    > dzieci, a one jakies bardziej odporne z natury ...

    Widziałem też wyniki w grupach i też były podobne. Są osoby twierdzące,
    że śmiertelność też wzrośnie - żeby nie było, powtarzają to co najmniej
    od wakacji mówiąc o okresie lutego/marca - zobaczymy, czy ich prognozy
    się spełnią. Po prostu będę obserwował i tyle.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 725. Data: 2022-01-31 08:40:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Tak czy inaczej "społecznie" nie są skuteczne. W ogólnym rozrachunku nie
    > działają. Jeszcze kilka dni temu kraska znacznie bardziej zmanipulowane
    > dane*) przedstawiał jako bezwzgledny dowód na skuteczność sczepień w
    > zapobieganiu zakażeniom, a wczoraj już przyznał, że przed zachorowaniem
    > nie chronią.

    > Ja dla odmiany znam sprzed szczepionek - dwie z sześciu zarażone, dwa
    > tygodnie izolacji razem - cztery testy ujemne;)
    >
    > * od początku roku**
    > ** zeszłego.

    No dobra. Akurat między nami dyskusja sprowadza się z grubsza do dawnego
    dylematu, czy dać sobie przetrzepać plecak bo możesz tam mieć skradziony
    rower :) Rozumiem Twoje argumenty, też wolałbym aby to wszystko miało
    wszędzie sens i umocowanie prawne, ale jak nawet do końca nie ma, to
    szkoda mi czasu na szarpanie się z policjantem, tym bardziej, że od
    czasu do czasu może i w ten sposób złodzieja złapie, a tu uratuje to
    czyjeś życie.

    --
    Marcin

  • 726. Data: 2022-01-31 13:09:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 28 Jan 2022 17:24:32 +0100, J.F napisał(a):

    > w Irlandii w ogole bardzo malo zgonow do tej pory.

    Tak, wykres płaski jak stół. Zwłaszcza wiosną 2020 i zimą 2021.

    > Cuda na tych covidowych statystykach wychodzą - co kraj, to inny
    > trend.

    Dlatego do poważnych analiz nie bierze się danych z jednego ani nawet dwóch
    krajów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 727. Data: 2022-01-31 13:11:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 28 Jan 2022 17:43:41 +0100, Shrek napisał(a):

    > le dane mówią, że "zaszczepieni pełną
    > dawką" chorują równie często co nieszczepy

    Nie.
    Omikron tylko zakaża obie grupy równie często.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 728. Data: 2022-01-31 13:20:43
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 29 Jan 2022 23:37:22 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > mój osobisty
    > teściu dostał niedawno kowida. Szwagierka spędziła z nim w domu
    > (post-prlowskie m3) kilka dni i jest negatywna. Oboje po trzech dawkach.
    > Jak to nie szczepionka to co? Zdrowy wiew wielkiej płyty?

    Różne organizmy różnie reagują na te same czynniki. Siedzi 10 osób w pokoju
    i jedna kicha. Potem 4 chorują, a 5 nie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 729. Data: 2022-01-31 13:30:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 28 Jan 2022 22:25:00 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > nawet w EU w sporej częsci krajów ilość
    > przypadków wynika z ilości przeprowadzanych testów

    Jeśli chodzi o zarażenia, to oczywiście, że tak jest. U nas testowanie do
    niedawna tylko przy pełnych objawach i wychodzi, że mało u infekcji, tylko
    zgonów dużo. A takiej Irlandii się zakażają, tlko nie chcą umierać.

    > przy czym
    > nieprzetestowanych zmarłych nie wiem czy się na cokolwiek testuje.

    ChGW, ale spisku bym nie podejrzewał.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 730. Data: 2022-01-31 13:54:22
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > sobie z ciekawości pobrałem i tak jakby się zgadza. A wiesz, są
    > podejrzenia, że tam i tak są dane fałszowane w kierunku, aby nie było

    Powrotu do zdrowia życzę.