  • 11. Data: 2020-04-24 07:05:20
    Temat: Re: bez żadnego trybu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skąd wiadomo, że ten email w ogóle pochodzi od Poczty Polskiej? No i
    > udostępnienie tych danych, to chyba powinna nakazywać ustawa, a nie email.

    Podobnie jak ograniczenia wolności przemiaszczania się obywateli z
    konstytucji a nie tweeta premiera. Ale jakoś to policji nie
    przeszkadzało. I dokładnie w tym samym trybie działa poczta.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-04-24 07:37:13
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

    > Podobnie jak ograniczenia wolności przemiaszczania się obywateli z
    > konstytucji a nie tweeta premiera. Ale jakoś to policji nie
    > przeszkadzało. I dokładnie w tym samym trybie działa poczta.

    I wszystko inne też. Vide-> umorzenie śledztwa przez prokuraturę po
    3 godzinach.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 13. Data: 2020-04-24 07:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Skąd wiadomo, że ten email w ogóle pochodzi od Poczty Polskiej? No
    > i udostępnienie tych danych, to chyba powinna nakazywać ustawa, a
    > nie email.

    Nie znasz sie! ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 14. Data: 2020-04-24 09:03:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 23 Apr 2020 17:40:07 +0200, Uncle Pete napisał(a):

    > Nie wiem, jak można usprawiedliwiać łamanie prawa tym, że ktoś
    > kilkadziesiąt lat temu też łamał prawo.

    Na jakiej podstawie sądzisz, że "kilkadziesiąt lat temu też łamałem prawo"?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 15. Data: 2020-04-24 09:07:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 24 Apr 2020 07:05:20 +0200, Shrek napisał(a):

    > Podobnie jak ograniczenia wolności przemiaszczania się obywateli z
    > konstytucji a nie tweeta premiera. Ale jakoś to policji nie
    > przeszkadzało. I dokładnie w tym samym trybie działa poczta.

    Przypominam, że na czele PP stoi wypróbowany towarzysz Tomasz Zdzikot,
    czyli jest to instytucja nie tylko zajmująca się przesyłkami, ale
    równocześnie stanowiąca i egzekwująca prawo.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2020-04-24 11:45:23
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 24.04.2020 09:03, Olin wrote:

    > Na jakiej podstawie sądzisz, że "kilkadziesiąt lat temu też łamałem prawo"?

    Skąd Ci przyszło do głowy, że tak sądzę? Naprawdę, spadam stąd, nawet
    wydawałoby się przytomnych ludzi zaczyna zawodzić umiejętność czytania
    ze zrozumieniem.

  • 17. Data: 2020-04-24 14:02:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    ... z promptera.

    -----

  • 18. Data: 2020-04-24 14:14:58
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 24.04.2020 14:02, ąćęłńóśźż wrote:
    > ... z promptera.

    Oczywiście, lepiej z drabinki.

  • 19. Data: 2020-04-24 15:59:20
    Od: n...@o...pl

    ąćęłńóśźż <...@...pl> napisał(-a):

    > Na szczęście jak byłeś w SB to nikt Was nie pytał dlaczego robicie listy i
    spuszczacie wpierdol wszystkim tym, którzy weszli za
    > kotarę zamiast wrzucać nieskreśloną kartkę.

    widzę kolega przypudalec i klakier polszewii :DDD
    smaruj dupsko i do dzieła :DDD

  • 20. Data: 2020-04-24 16:39:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.04.2020 o 07:37, Zbynek Ltd. pisze:

    > I wszystko inne też. Vide-> umorzenie śledztwa przez prokuraturę po 3
    > godzinach.

    Też to usłyszałem i mi szczęka opadła. Ale może ona nie była w Polsce i
    3 godziny wynika z innej strefy czasowej.

    --
    Robert Tomasik