  • 1. Data: 2020-04-23 09:53:45
    Temat: Nowy dowód - tylko epuap
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Potrzebuję nowy DO. Zadzwoniłem do urzędu - niedasie inaczej niż przez
    epuap. Mówię, nie mam, nie mam konta. No to niedasie. Mogę przyjść
    osobiście odebrać ten dowód, ale nie mogę osobiście złożyć wniosku w tym
    samym miejscu.
    Pytanie. Gdzie mogę napisać lub zadzwonić, żeby ich jeszcze przycisnąć?
    Na razie odbiłem się od jakiejś flądry w wydziale ...obywatelskich. Pełna
    flegma - niedasie i się bujaj.
    Nie będę zakładał żadnego epuap - nie mam zaufania do państwa
    teoretycznego.
    Co teraz mają robić ludzie, których rzeczywiście przerasta utworzenie
    jakiegoś epuap, a muszą coś "załatwić" w urzędzie?

  • 2. Data: 2020-04-23 10:03:39
    Temat: Re: Nowy dowód - tylko epuap
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 23-04-2020 o 09:53, pueblo pisze:
> [...]
    > Co teraz mają robić ludzie, których rzeczywiście przerasta utworzenie
    > jakiegoś epuap, a muszą coś "załatwić" w urzędzie?

    Czasami może nie przerastać... Żona teoretycznie może przez bank
    założyć, ale, że jej bank był przejęty przez inny bank, to albo musi
    udać się do placówki bankowej (nie dość że nie blisko to obecnie pracują
    w godzinach, kiedy ona pracuje), albo założyć w inny sposób. Inny
    sposób, to potwierdzenie swoich danych w urzędzie - ok obok mamy urząd
    skarbowy. Ok, pracuje, ale interesantów nie przyjmują, nawet do
    potwierdzenia tożsamości - to jest dopiero cyrk...

    Wiec tak - IMHO urzędy nie zdały egzaminu jeśli chodzi o pracę w tych
    dziwnych czasach.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 3. Data: 2020-04-23 10:16:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 kwietnia 2020 09:53:50 UTC+2 użytkownik pueblo napisał:
    > Potrzebuję nowy DO. Zadzwoniłem do urzędu - niedasie inaczej niż przez
    > epuap.

    Kiedy dzwoniłeś?

    https://www.fakt.pl/pieniadze/prawo/koronawirus-od-s
    rody-22-kwietnia-w-urzedzie-zalatwisz-wiecej/jefcbqy

    Aczkolwiek napisali "zgłaszać się po dowody"
    Ale może jednak i wnioski przyjmować będą.
    Może ściągnij taki wniosek via net, wypełnij, zanies do urzędu. Sekretariaty
    działają, ew skrzynki podawcze na dokumenty mają.
    Albo jednak załóżcie ten epuap. Opozycja wróci kiedyś do władzy to i państwo
    teoretyczne być przestanie;)
    Epuap nie gryzie, potwierdzisz przez bank lub w starostwie chociażby.
    Ja w ubiegłym tygodniu potwierdzałem w starostwie właśnie
    Wniosek o dowód w epuap banalna sprawa, wpisujesz dane, wstawiasz fotkę walnięta
    smartfonem i za kilka tygodni odbierasz dowód.
    Ps
    Dziwi mnie takie podejście ze ludziska jednak wolą po urzędach łazić jak można
    zdalnie wiele spraw załatwić.
    Ale ja truskawki cukrem.

  • 4. Data: 2020-04-23 10:36:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    List z wnioskiem do urzędu?

    -----

  • 5. Data: 2020-04-23 11:17:03
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Kris, 23 kwi 2020 w
    ps.com
    napisałeś/aś:

    > Kiedy dzwoniłeś?

    Dziś

    > Ale ja truskawki cukrem.

    Ja też.

  • 6. Data: 2020-04-23 12:43:20
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj pueblo, 23 kwi 2020 w
    news:5ea14989$0$17346$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> [...]
    > przez epuap. Mówię, nie mam, nie mam konta. No to niedasie. Mogę
    > przyjść osobiście odebrać ten dowód, ale nie mogę osobiście złożyć

    A to biurwy - zadzwoniłem do urzędu w miejszym mieście sąsiednim i
    okazało się, że jednak mogę ten wniosek złożyć osobiście

  • 7. Data: 2020-04-23 20:08:28
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-23 o 10:16, Kris pisze:

> [...]
    > Ps
    > Dziwi mnie takie podejście ze ludziska jednak wolą po urzędach łazić jak można

    Ale po dowód już musiałeś zasuwać.