  • 1. Data: 2020-04-23 19:12:26
    Temat: Poczta otrzyma nasze dane osobowe
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Ja np. nie życzę sobie.

    https://warszawa.naszemiasto.pl/burmistrzowie-na-pol
    ecenie-wojewodow-przekaza-poczcie/ar/c1-7668593

    --
    animka

  • 2. Data: 2020-04-23 19:40:43
    Temat: Re: Poczta otrzyma nasze dane osobowe
    Od: z <...@...pl>

    A co dokładnie tak Cię niepokoi?
    Ot kolejna państwowa instytucja.

    Nie będziesz musiała się spotykać tą przebrzydłą komisją gdzie zawsze
    zetesel siedzi pod stołem i knuje oraz przebrzydłymi współobywatelami ;-)
    Tylko się cieszyć

  • 3. Data: 2020-04-23 20:29:36
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 23.04.2020 o 19:12, Animka pisze:
    > Ja np. nie życzę sobie.

    Odnotowaliśmy.

  • 4. Data: 2020-04-23 20:46:08
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-04-23 o 19:12, Animka pisze:
    > Ja np. nie życzę sobie.
    A ja sobie życzę, bo wrzucają pod numer 3 a ja mam 3A! :-)

    Robert

  • 5. Data: 2020-04-24 08:22:18
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 23-04-2020 o 19:40, z pisze:
> [...]
    >
    > Nie będziesz musiała się spotykać tą przebrzydłą komisją gdzie zawsze
    > zetesel siedzi pod stołem i knuje oraz przebrzydłymi współobywatelami ;-)

    Poczta nie jest państwową instytucją... Jest firmą.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 6. Data: 2020-04-24 09:47:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    >Ja np. nie życzę sobie.

    Ale to nie jest koncert zyczen :-)

    >https://warszawa.naszemiasto.pl/burmistrzowie-na-po
    lecenie-wojewodow-przekaza-poczcie/ar/c1-7668593

    Jak placisz abonament rtv, to poczta i tak twoje dane ma :-)

    J.

  • 7. Data: 2020-04-24 11:49:35
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Jak placisz abonament rtv, to poczta i tak twoje dane ma :-)

    Czyli wyśle pakiety tylko do tych, kto płaci abonament.

  • 8. Data: 2020-04-24 11:57:49
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-04-24 o 11:49, Uncle Pete pisze:

    > Czyli wyśle pakiety tylko do tych, kto płaci abonament.

    Czyli do elektoratu PIS. :-)

    Robert

  • 9. Data: 2020-04-24 11:58:50
    Od: z <...@...pl>

    I to przysparza Twojego strachu jak banki i inne przybytki handlują
    Twoimi danymi?

    Nie podoba się Tobie przyszły prezydent to miej jaja i to powiedz A
    "kartka nie taka, a ktoś na mnie napluje, a nie lubię z tymi moherami
    się spotykać..." ZAŁOŚĆ

    A może jeszcze się Tobie nie podoba że pandemia w Polsce taka malutka?

    Tak wiem... Kaczyński chowa trupy w tajemnicy a w statystykach 1/10
    zmarłych ;-)

  • 10. Data: 2020-04-24 12:00:27

    > Czyli wyśle pakiety tylko do tych, kto płaci abonament.

    Myślisz że dzieki temu Dudzie spadnie? A niewolnica promptera załapie
    się do drugiej tury? Nie sądzę ;-)