  • Data: 2005-09-30 12:56:24
    Temat: Re: art 288 paragraf 1 czy jest ścigany z urzędu?
    Od: "gg" <d...@d...d.> szukaj wiadomości tego autora

    news:dhjbig$nep$1@opal.futuro.pl...
    > Kto jest właścicielem domofonu? Ty, spółdzielnia, wspólnota
    > mieszkaniowa (czy do niej należysz)? Bo wcale nie jest pewne, że jesteś
    > pokrzywdzonym z tego artykułu.

    Są cztery lokale w domku wielorodzinnym. Ja jestem właścicielem jednego
    lokalu. Wszystkie mieszkania są własnościowe. Domofon założyliśmy rok temu
    i płaciliśmy za niego wspólnie. Jestem po części właścicielem tego
    domofony ponieważ za niego płaciłem. W chwili obecnej nie mogąsiędo mnie
    dostać ani rodzice ani znajomi ponieważ gdy są zamknięte drzwi od domu (na
    korytarz) a mój domofon nie dziala nie mogę im otworzyć jak chcą się do
    mnie dostać.

    --
    pozdrawiam
    P.