  • 1. Data: 2005-07-17 11:21:55
    Temat: art 278 par.2 jak się bronić ?
    Od: -=SpiDer=- <s...@p...fm>

    Cześć!

    Czy jeste mi w stanie ktoś podpowiedzieć jak najlepiej się bronić w
    przypadku kiedy jestem oskarżony o przestępstwo z KK 278 par. 2 ? Miałem
    przeszukanie domu i zabrali mi programy/gry które miałem ale tylko
    kopiowane dla siebie. Nie jestem, nie byłem nigdy piratem, miałem pare
    gierek do pogrania i kilka programów przeważnei potrzebnych na studiach
    no i system operacyjny. Jak najlepiej wyjść z tego na przesłuchaniu
    które już za kilka dni ?

    Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.

  • 2. Data: 2005-07-17 11:38:20
    Temat: Re: art 278 par.2 jak się bronić ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "-=SpiDer=-" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

    Ja bym radził wydatkować na adwokata.

  • 3. Data: 2005-07-17 20:48:25
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    > przypadku kiedy jestem oskarżony o przestępstwo z KK 278 par. 2 ? Miałem
    > przeszukanie domu i zabrali mi programy/gry które miałem ale tylko

    Jak to sie stalo, ze miales przeszukanie w domu ?

    Cezar