  • 1. Data: 2005-07-17 10:41:46
    Temat: odpowiedż
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    czy ktoś wie co ma zawierać odpowiedż na apelację

  • 2. Data: 2005-07-17 11:27:06
    Temat: Re: odpowiedż
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Profil1" <j...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:dbdcl7$53u$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > czy ktoś wie co ma zawierać odpowiedż na apelację

    Ten kto składa apelację nie zgadza się z wyrokiem pierwszej instancji.
    Odpowiadając na apelację nie zgadzamy się z argumentami zawartymi w
    apelacji, podając dlaczego nie zgadzamy się z apelującym .
    Odpowiedż na apelację może być ale nie musi.

  • 3. Data: 2005-07-17 11:38:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Maria napisał(a):

> [...]
    > apelacji, podając dlaczego nie zgadzamy się z apelującym .
    > Odpowiedż na apelację może być ale nie musi.

    Można się też zgodzić z argumentami apelacji :).

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 4. Data: 2005-07-17 12:57:12
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    [cut]

    Mozna tez miec do nich stosunek ambiwalentny. :)

  • 5. Data: 2005-07-17 13:06:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Heming napisał(a):

    > Mozna tez miec do nich stosunek ambiwalentny. :)

    Ale wtedy szkoda papieru. Nie trzeba pisać odpowiedzi na apelację. Jak
    już pisać to tylko po to by wyrazić jakieś stanowisko :)

  • 6. Data: 2005-07-17 14:04:04
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:dbdg01$n16$2@atlantis.news.tpi.pl>
    autorstwa niejakiego Johnson wyjaśniam co następuje:

    > Można się też zgodzić z argumentami apelacji :).

    Nie tak dawno pisałem taką odpowiedź na apelację (sprawę w I instancji
    przegraliśmy...), normalnie nieswojo się czułem ;-)

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 7. Data: 2005-07-17 15:59:25
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości

    > Nie tak dawno pisałem taką odpowiedź na apelację (sprawę w I instancji
    > przegraliśmy...), normalnie nieswojo się czułem ;-)

    Skoro przegraliscie, to kto wnosil apelacje?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2005-07-17 20:18:33
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:dbduts$qt8$1@news.onet.pl> autorstwa
    niejakiego SDD wyjaśniam co następuje:

    > Skoro przegraliscie, to kto wnosil apelacje?

    Powódka ;-) strasznie zakręcona babka. Chodziło o to, że miała solidarny
    wyrok na dwóch byłych pracodawców, uparła się, że całość kasy chce od
    jednego (nie od nas).