  • 1. Data: 2005-09-09 12:17:19
    Temat: art. 209 KK - oskarżyciel posiłkowy
    Od: "Elżbieta" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Otrzymałam z prokuratury zawiadomienie o skierowaniu aktu oskarżenia z art. 209
    kk. Mogę wstąpić w prawa oskarżyciela posiłkowego i z takim zamiarem się noszę.
    Proszę o pomoc w nakreśleniu strategii, jaką najlepiej obrać, jakie wnioski
    warto składać, jakie pytania zadawać i kiedy?
    Będę wdzięczna za wszelką pomoc

  • 2. Data: 2005-09-10 10:09:42
    Temat: Re: art. 209 KK - oskarżyciel posiłkowy
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Elżbieta" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wnioski
    > warto składać, jakie pytania zadawać i kiedy?

    wez sie lepiej do pracy.

  • 3. Data: 2005-09-10 10:52:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Elżbieta napisał(a):
    > Witam
    > Otrzymałam z prokuratury zawiadomienie o skierowaniu aktu oskarżenia z art. 209
    > kk. Mogę wstąpić w prawa oskarżyciela posiłkowego i z takim zamiarem się noszę.

    Słusznie, będziesz mogła przeglądać akta i brać aktywny udział w sprawie.

    > Proszę o pomoc w nakreśleniu strategii, jaką najlepiej obrać, jakie wnioski
    > warto składać, jakie pytania zadawać i kiedy?
    > Będę wdzięczna za wszelką pomoc

    Odpowiedź na to pytanie Ty najlepiej znasz. Nikt tu nie wie, jaka
    jest sytuacja u Ciebie i Twojego byłego męża. Powinnaś przekonać sąd o
    tym, iż zachodzą wszystkie poniższe warunki:

    - eks nie płaci (przynajmniej dobrowolnie) i nie wynika to z jego złej
    sytuacji materialnej, tylko z niechęci,

    - w wyniku tego Twoje dziecko jest narażone na niemożność zaspokojenia
    podstawowych potrzeb życiowych.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2005-09-10 16:44:54
    Od: "Elżbieta" <b...@p...onet.pl>

    > wez sie lepiej do pracy.

    Zamilknij ignorancie, jak nie masz nic do powiedzenia. Szukam pomocy i porady
    normalnych ludzi, a nie głupich docinków zakompleksionych facecików.
    Wyobraź sobie, że pracuję, od wielu lat. Zarabiam nieźle jak na polskie
    warunki, na pewno powyżej średniej. Daję radę utrzymać siebie, dzieci,
    dom.....
    Co nie zwalnia ojca dzieci z obowiązku alimentacyjnego. Pomijając fakt
    uregulowań prawnych - zwykła przyzwoitość nakazuje troskę o dzieci. Choćby
    mając na myśli własną przyszłość.
    Po twojej reakcji sądząc - należysz zapewne do grona osób, które są
    przynajmniej lekko na bakier z art.290 kk

  • 5. Data: 2005-09-11 08:37:05
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > dom.....
    > Co nie zwalnia ojca dzieci z obowiązku alimentacyjnego.

    alimenty sa po to by zaspokoic podstawowe potrzeby dziecka,
    wiec sama zamilknij pasozycie

    P.

  • 6. Data: 2005-09-11 08:37:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > mając na myśli własną przyszłość.
    > Po twojej reakcji sądząc - należysz zapewne do grona osób, które są
    > przynajmniej lekko na bakier z art.290 kk

    tak z ciekawosci czy Twoj byly moze spotykac sie dzieckiem kiedy chce i na
    ile chce?

    P.

  • 7. Data: 2005-09-11 09:00:25
    Od: "Elżbieta" <b...@p...onet.pl>

    > tak z ciekawosci czy Twoj byly moze spotykac sie dzieckiem kiedy chce i na
    > ile chce?

    Wyobraź sobie "faceciku", że może. Niestety - pomimo próśb dzieci, raczej nie
    bardzo ma na to czas, wręcz muszą go o to prosić. Zresztą pewnie wiesz, jak to
    jest: kumple, imprezy..... gdzie tu czas dla dzieci...

  • 8. Data: 2005-09-11 09:02:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dg0qch$j2f$1@inews.gazeta.pl...

    moze Cie rozczaruje ale tak sie sklada ze nie, natomiast tepie pasozytow i
    sie ztym kryc nie bede,
    moze maz nie jest w stanie obecnie placic skad to wiesz? NIc nie napisalas o
    obecnej sytuacji, nie dziwie sie
    ze nikt Ci do tej pory nie pomogl.

    Juz nie raz pisala na tej grupie panienka zaląc sie ze sad przyznal jej
    powiedzmy 400 czy 500 zl alimentow
    a maz zarabia 10 tys czy wiecej.

    P.

  • 9. Data: 2005-09-11 09:25:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > jak to
    > jest: kumple, imprezy..... gdzie tu czas dla dzieci...

    nie, nie wiem jak to jest, bo gdy kumple imprezowali ja nianczylem dziecko -
    nie swoje, z wlasnej woli, wiec znow zonk!

    P.