  • 1. Data: 2005-09-09 07:48:47
    Temat: Kodeks pracy -urlop
    Od: "mougli" <m...@o...pl>

    Jeśłi ktoś się orientuje to niech mi pomoże. Od 1 sierpnia 2004 roku
    zacząłem prace w pełnym wymiarze godzin, do końca roku wykorzystałem 8 dni
    urlopu.Od 16 lutego 2005 roku zacząlem prace w innym zakładzie . W 2005 roku
    w nowej pracy wykorzystałem 10 dni urlopu. Ile mi jeszce zostało. Osoba
    odpowiedzialna za kadry w naszym zakładzie mówi że mam tylko 2 dni. Jestem
    po studjach wyższych i przysługuje mi 20 dni. Jak to jest??

  • 2. Data: 2005-09-09 08:14:14
    Temat: Re: Kodeks pracy -urlop
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Jeśłi ktoś się orientuje to niech mi pomoże. Od 1 sierpnia 2004 roku
    > zacząłem prace w pełnym wymiarze godzin, do końca roku wykorzystałem 8 dni
    > urlopu.

    czyli tyle ile ci przyslugiwalo

    Od 16 lutego 2005 roku zacząlem prace w innym zakładzie .

    a co od stycznia do 16 lutego ? za ten okres w starej pracy przyslugiwalo ci
    proporcjonalnie 2-3dni (no dokadnie 2,5 nie wiem w ktora strone zaokreglic).

> [...]
    > odpowiedzialna za kadry w naszym zakładzie mówi że mam tylko 2 dni. Jestem
    > po studjach wyższych i przysługuje mi 20 dni. Jak to jest??

    Na caly 2005 masz 20 dni i amen.. jesli wykorzystales 10 a nie chca ci uznac
    tych niewykorzystanych z starej pracy (2-3) dni to masz jeszcze 7-8 dni. Cos
    ta osoba od kadr nie zdaje sobie spray chyba ze kodeks sie zmienil !!!!!!
    Zmienil sie juz dawno .. !!!

  • 3. Data: 2005-09-09 08:15:38
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    tak jak ta pewnie panienka od kadr ci mowi mialbyc jakbys zaczynal prace w
    2003, od poczatku 2004 obowiazuja zmiany !!!!

  • 4. Data: 2005-09-09 08:25:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Robcio napisał(a):

    > Na caly 2005 masz 20 dni i amen.. jesli wykorzystales 10 a nie chca ci uznac
    > tych niewykorzystanych z starej pracy (2-3) dni to masz jeszcze 7-8 dni. Cos

    Co to znaczy "niewykorzystane ze starej pracy"? Jak jakieś zostały,
    to powinien być wypłacony ekwiwalent przy zwolnieniu i kropka.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2005-09-09 09:51:17
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Cos

    > Co to znaczy "niewykorzystane ze starej pracy"? Jak jakieś zostały,
    > to powinien być wypłacony ekwiwalent przy zwolnieniu i kropka.

    Dokladnie to powinien byc wykorzystany, nie wolno wyplacac ekwiwalentu ot
    tak, trzeba uzasadnic ze urlopu nie dalo sie wykorzystac.
    Tak czy owak jest on juz wykorzystany.
    Autor watku nic nie pisze o tych dniach wiec zakladam ze je przespal a nikt
    mu o tym nie powiedzial.

  • 6. Data: 2005-09-09 10:02:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Robcio napisał(a):
> [...]
    >

    > Dokladnie to powinien byc wykorzystany, nie wolno wyplacac ekwiwalentu ot
    > tak, trzeba uzasadnic ze urlopu nie dalo sie wykorzystac.

    Ale jak ktoś kończy pracę, to wypłaca się ekwiwalent, nie ma
    możliwości wykorzystania go u kolejnego pracodawcy.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 7. Data: 2005-09-09 13:38:28
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Ale jak ktoś kończy pracę, to wypłaca się ekwiwalent, nie ma
    > możliwości wykorzystania go u kolejnego pracodawcy.

    no owszem, ale pracodawca w poprzedniej pracy powinien wyslac go na
    przymusowy urlop i tylko w przypadku gdyby nie bylo takiej mozliwosci to
    moze (albo wtedy nawet musi) dac ekwiwalent

  • 8. Data: 2005-09-09 14:12:03
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "mougli" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiedzialna za kadry w naszym zakładzie mówi że mam tylko 2 dni. Jestem
    > po studjach wyższych i przysługuje mi 20 dni. Jak to jest??

    Za 2005 = 20 dni urlopu
    I i II m-c u dawnego pracodawcy / 20:12 i x 2 miesiące /= 4 dni mógł
    wypłacić ewiwalent. Ekwiwalentu nie można wypłacać tylko podczas trwania
    pracy, a po jej zakończeniu można.
    Rozpoczęty miesiąc liczy się jako cały miesiąc i zawsze zaokrągla się do
    góry przy urlopie.
    4 - dni u dawnego pracodawcy
    10- dni wykorzystane
    Pozostało 4 dni do wykorzystania.
    Pozdrawiam
    Maria

  • 9. Data: 2005-09-09 14:15:00
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > 4 - dni u dawnego pracodawcy

    pewnie masz racje ze caly miesiac od razu sie liczy, a pewnie nie byly te
    dni wykorzystane wiec powinien sie ubiegac o ekwiwalent ?

    > 10- dni wykorzystane
    > Pozostało 4 dni do wykorzystania.

    tyle ze razem przysluguje 20 a nie 18.. wiec zdaje sie jeszcze 6 do
    wykorzystania

  • 10. Data: 2005-09-09 18:53:18
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dni wykorzystane wiec powinien sie ubiegac o ekwiwalent ?

    > tyle ze razem przysluguje 20 a nie 18.. wiec zdaje sie jeszcze 6 do

    Oczywiście 6 dni, pomyliłam się przy pisaniu. Przepraszam
    Maria