  • 1. Data: 2003-02-16 12:06:01
    Temat: apelacja - termin wniesienia
    Od: "Jakob" <j...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    Chcę wnieść apelację od wyroku. Sąd zakreślił 21 dniowy termin. Od kiedy on
    się liczy. Od dnia ogłoszenia wyroku czy od dnia otrzymania pisemnego
    uzasadnienia o ktore wnosiłem.

    Jakob

  • 2. Data: 2003-02-16 18:23:21
    Temat: Re: apelacja - termin wniesienia
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    on
    > się liczy. Od dnia ogłoszenia wyroku czy od dnia otrzymania pisemnego

    Od dnia w ktorym otrzymymasz uzasadnienie.

    Konrad

  • 3. Data: 2003-02-16 21:28:12
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > on

    > Od dnia w ktorym otrzymymasz uzasadnienie.
    >
    > Konrad

    Aha... w ogole to 14 dni jest na wniesienie apelacji.

    Czemu masz 21 dni ? Jakas pomylka ?

    Konrad

  • 4. Data: 2003-02-16 22:05:01
    Od: Pawel <pzkw_panther(NOSPAM)@gazeta.pl>

    "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> wrote in

    > Aha... w ogole to 14 dni jest na wniesienie apelacji.
    >
    > Czemu masz 21 dni ? Jakas pomylka ?
    >
    > Konrad

    Moze sad wydal wyrok i od razu mu podliczyl 7 dni na wniosek o uzasadnienie plus
    14 dni biegnace od doreczenia uzasadnienia.

  • 5. Data: 2003-02-16 22:22:19
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Moze sad wydal wyrok i od razu mu podliczyl 7 dni na wniosek o
    uzasadnienie plus
    > 14 dni biegnace od doreczenia uzasadnienia.

    chyba tak, ale te terminy sie nie sumuja przeciez... no ale na pewno tak
    bylo

    spoko...

    Konrad

  • 6. Data: 2003-02-17 08:17:46
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Konrad vel Legislator wrote:

    > uzasadnienie plus

    > chyba tak, ale te terminy sie nie sumuja przeciez... no ale na pewno tak
    > bylo

    jak to nie?
    może wnieść apelację w ciągu 21 dni bez uzasadnienia

    KG

  • 7. Data: 2003-03-20 15:26:01
    Temat: Odp: apelacja - termin wniesienia
    Od: "Gepetto" <g...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    uzasadnienie plus 14 dni biegnace od doreczenia uzasadnienia.

    > jak to nie?
    > może wnieść apelację w ciągu 21 dni bez uzasadnienia
    >
    > KG

    Termin do wniesienia apelacji wynosi 14 dni od daty doręczenia stronie
    wyroku z uzasadnieniem, lub (par 2 art 369 kpc) termin do wniesienia
    apelacji biegnie od dnia, w którym upłynał termin do żądania uzasadnienia -
    stąd te 21 dni.

    Pozdrawiam
    Irek