  • 1. Data: 2003-02-16 11:40:04
    Temat: Rękojmia ???
    Od: "Mario" <b...@n...pro.onet.pl>

    Witam

    Jeśli się dobrze orientuję, to już czegoś takiego nie ma .....hm
    Czy jeśli kupiłem w zeszłym roku np. telewizor, to obowiązuje jeszcze
    rękojmia na ten produkt??
    Popsuło mi się to cudo i wolałbym skorzystać właśnie z rękojmi.

    Mariusz

  • 2. Data: 2003-02-16 16:08:44
    Temat: Re: Rękojmia ???
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b2ntam$bin$1@nemesis.news.tpi.pl>, Mario wrote:
    > Jeśli się dobrze orientuję, to już czegoś takiego nie ma .....hm
    > Czy jeśli kupiłem w zeszłym roku np. telewizor, to obowiązuje jeszcze
    > rękojmia na ten produkt??

    tak

    > Popsuło mi się to cudo i wolałbym skorzystać właśnie z rękojmi.

    śmiało :)

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2003-02-16 16:51:22
    Od: "Mario" <b...@n...pro.onet.pl>

    > tak

    > śmiało :)

    fajnie

    ale skoro śmiało, to może jeszcze nie muszę go wieźć, bo ciężki i wielki -
    coś kiedyś czytałem w Kodeksie Cywilnym...

    Mariusz

  • 4. Data: 2003-02-16 17:00:45
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Mario" <b...@n...pro.onet.pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Jeśli się dobrze orientuję, to już czegoś takiego nie ma .....hm

    Jest jak najbardziej, ale wylaczone jest stosowanie przepisów o rekojmi z
    Kodeksu cywilnego do tzw. sprzedazy konsumenckiej. W innych przypadkach
    nadal obowiazuje.

    > Czy jeśli kupiłem w zeszłym roku np. telewizor, to obowiązuje jeszcze
    > rękojmia na ten produkt??

    Owszem - wedle starych przepisów.

    > Popsuło mi się to cudo i wolałbym skorzystać właśnie z rękojmi.

    I slusznie.

    Depi

  • 5. Data: 2003-02-16 22:20:03
    Od: Przemysław 'DimmuR' Kukulski <d...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jest jak najbardziej, ale wylaczone jest stosowanie przepisów o rekojmi z
    > Kodeksu cywilnego do tzw. sprzedazy konsumenckiej. W innych przypadkach
    > nadal obowiazuje.

    Gdzie można dokładniej poczytać o zmianach?

    Pozdrawiam DimmuR
    --
    \!/ GG: #2940543
    ( @ @ ) Registered Linux user: #277278

  • 6. Data: 2003-02-17 08:32:15
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Przemysław 'DimmuR' Kukulski" <d...@k...chip.pl> wrote in
    message news:16022003.78E48182@Przemyslaw.DimmuR.Kukulski...

    > Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie można dokładniej poczytać o zmianach?

    Tekst ustawy:

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/kon0916.html

    Jak poszperasz w Serwisie prawnym Rzepy, to znajdziesz artykuły omawiające
    temat.

    Depi.

  • 7. Data: 2003-02-17 19:44:12
    Od: Przemysław 'DimmuR' Kukulski <d...@k...chip.pl>

    > http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/kon0916.html
    > Jak poszperasz w Serwisie prawnym Rzepy, to znajdziesz artykuły omawiające
    > temat.

    Dzięki wielkie

    Pozdrawiam DimmuR