  • 1. Data: 2003-02-16 11:24:23
    Temat: Urzad skarbowy a telefony komorkowe
    Od: "Farciarz" <a...@p...onet.pl>

    Witam

    Zalozmy ze mamy osobe fizyczna prowadzaca jednoosobowa dzialalnosc
    gospodarcza. Taka osoba podpisuje umowe z ktoryms z operatorow telefonii
    komorkowej i kupuje na swoja dzialalnosc gospodarcza, np 5 telefonow
    komorkowych. Jeden telefon zostawia sobie, drugi daje zonie, pozostale, dla
    rodzicow i dla corki. I koszta utrzymania telefonow odlicza sobie od
    podatku.

    Czy Urzad Skarbowy w takiej sytuacji moze miec podstawe aby sie, przyczepic
    do podatnika?
    Przy 5 telefonach i odliczaniu ich od podatku to pewnie tak.

    Ale przyjmijmy druga sytuacje. Podatnik tez ma na swoja dzialalnosc
    zakupione te 5 telefonow, a odlicza tylko jeden od podatku. Czy w takiej
    sytuacji takze Urzad Skarbowy , bedzie mial podstawe do scigania podatnika?

    pozdrawiam
    Farciarz

  • 2. Data: 2003-02-16 13:27:35
    Temat: Re: Urzad skarbowy a telefony komorkowe
    Od: c...@p...onet.pl

    ciach
> [...]
    > sytuacji takze Urzad Skarbowy , bedzie mial podstawe do scigania podatnika?
    lekie NTG masz prawo.podatki ale z doświadczenia wiem, że masz prawo jak
    najbardziej odliczyc jeden abonament i wszystkie połącznia. Z tym problemu nie
    będzie, a co do 5-ciu tel. mogą się przyczepić i będą mieć rację
    Podrawiam