  • 1. Data: 2003-02-16 08:07:15
    Temat: Chorobowe
    Od: "Bogdan" <b...@g...pl>

    6 grudnia moja kolezanka zachorowała i w normalnym trybie otrzymywała
    chorobowe od pracodawcy przez 33 dni ...
    Potem oplacacie choroboweo przechodzi na Zuz ... ale pani pracujaca w zuzie
    powiedziala ze to jest koniec roku i oni zaplaca dopiero w marcu . JAk to
    jest prawnie .. Czy koniec roku kalendazowego pozwala Zusowi przesunac
    termin zaplaty za chorobowe
    Pozdrawiam
    Bodek

  • 2. Data: 2003-02-17 12:52:25
    Temat: Re: Chorobowe
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Bogdan" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > powiedziala ze to jest koniec roku i oni zaplaca dopiero w marcu . JAk to
    > jest prawnie .. Czy koniec roku kalendazowego pozwala Zusowi przesunac

    A od kiedy to zus przejmuje sie takimi "drobnostkami" jak to, na co mu prawo
    pozwala...

    Boguslaw