  • 1. Data: 2003-02-16 10:21:40
    Temat: przymusowy urlop?
    Od: "tyfusek" <t...@o...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów.
    Proszę o pomoc w następującej kwestii : czy pracodawca może wymusić na
    pracowniku wykorzystanie tegorocznego urlopu wypoczynkowego w związku z
    brakiem zamówień ? (chodzi o bardzo małą prywatna firmę zatrudniającą w
    porywach 20 osób). Jeżeli tak to na jakiej podstawie?
    Wiem, że temat z pewnością był poruszany jednak Google wyrzucił mi mało
    konkretów, a nie udało mi się zdobyć wczoraj aktualnego kodeksu pracy.
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. Grzegorz