  • 1. Data: 2003-02-16 10:04:55
    Temat: Zatrudnie męża
    Od: "grepc" <g...@i...pl>

    Posiadam działalność gospodarczą i chicałbym zatrudnić męża jako zwykłego
    pracownika, ale coś słyszałam że są ograniczenia jakieś ze względu na
    wspólnotę majątkowo.
    Może wiecie coś na ten temat.

  • 2. Data: 2003-02-16 11:02:29
    Temat: Re: Zatrudnie męża
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "grepc" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Posiadam działalność gospodarczą i chicałbym zatrudnić męża jako zwykłego
    > pracownika, ale coś słyszałam że są ograniczenia jakieś ze względu na
    > wspólnotę majątkowo.
    > Może wiecie coś na ten temat.

    Jego wynagrodzenie nie bedzie KUP.
    Lepiej bedzie jak zatrudnisz meza kolezanki.

    Karol

  • 3. Data: 2003-02-16 11:09:09
    Temat: Odp: Zatrudnie męża
    Od: "fifi" <j...@i...pl>

    Użytkownik grepc <g...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2nnon$eu5$...@z...polsl.gliwice.pl...
    > Posiadam działalność gospodarczą i chicałbym zatrudnić męża jako zwykłego
    > pracownika, ale coś słyszałam że są ograniczenia jakieś ze względu na
    > wspólnotę majątkowo.
    > Może wiecie coś na ten temat.

    Prowadzący działalność gospodarczą może zatrudnić współmałżonka
    TYLKO jako " osobę współpracującą " a nigdy jako osobę obcą .
    To tak zgodnie z ustawą o ZUS. Może on być zwykłym pracownikiem
    ale za niego składkę ZUS-owską będziesz opłacać jak za osobę współpracującą
    . Nic nie wymyślisz innego .

  • 4. Data: 2003-02-16 17:04:30
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "grepc" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jego wynagrodzenie nie bedzie KUP.
    > Lepiej bedzie jak zatrudnisz meza kolezanki.

    Ale tu maz moze zaprotestowac ;-)

    Depi.

  • 5. Data: 2003-02-16 19:48:37
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> wrote in message

    > zwykłego

    > Ale tu maz moze zaprotestowac ;-)

    Wtedy kolezanka zatrudni tego protestującego :-)

    Karol

  • 6. Data: 2003-02-17 08:33:27
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    > Wtedy kolezanka zatrudni tego protestującego :-)

    Zaplo...em....Zatrudnienie krzyzowe? ;-)))

    Depi.