  • 1. Data: 2003-02-16 12:34:18
    Temat: Prawo do ubiegania się o rentę?
    Od: "aneta" <a...@w...pl>

    witam

    Mój tata skończył już 65 lat. Ma przepracowane nie całe 3 lat (ze świadectw
    pracy, bo reszte pracował ale tak jakoś na czarno) choruje już od dłuższego
    czasu ale leczy się dopiero od 3-ech lat na serce jak już go mocno
    "przycisnęło"( miał zawał i musiał się leczyć). Do tej pory nie pobierał
    żadnych świadczeń, nie pracuje ani nie jest zarejestrowany jako bezrobotny.
    Moje pytanie czy ma prawo ubiegania się o rentę mimo nie przepracowanych
    wymaganych lat tzn. conajmniej 5-ciu?
    Proszę o rzetelne informacje. Z góry dziękuje, będę bardzo wdzięczna.

    Aneta