  • 1. Data: 2003-01-10 10:42:57
    Temat: aneks, jesteś prawnikiem nie czytaj, przeczytałeś nie odpisuj
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    Witam,

    mam małe pytanko do osób bez wykształcenia prawniczego.
    Czy możecie mi powiedzieć co to jest "aneks"?

    To nie jest żadna pułapka, ani nic w tym stylu.

    pozdrawiam i dziękuję

    marcin

  • 2. Data: 2003-01-10 10:51:01
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <02fb01c2b8a4$e2b2ef40$a740200a@zm>, Marcin Surowiec wrote:
    > mam małe pytanko do osób bez wykształcenia prawniczego.
    > Czy możecie mi powiedzieć co to jest "aneks"?

    Załącznik lub wydzielona część większej całości.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2003-01-10 11:04:34
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Załącznik lub wydzielona część większej całości.

    imienniku a Ty nie jesteś przypadkiem prawnikiem ew. studentem prawa?

  • 4. Data: 2003-01-10 11:38:16
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <032f01c2b8a7$dee8e790$a740200a@zm>, Marcin Surowiec wrote:

> [...]

    Nie, jestem chemikiem :)
    Zresztą pózniej zerknąłem, że słownik JP PWN podaje zbliżoną pojęciowo
    definicję:

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=1431

    a można przyjąć, że nie jest ona strikte prawnicza.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2003-01-10 11:48:30
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)