  • 1. Data: 2003-01-10 09:35:46
    Temat: splata pozyczki i potracenie z pensji
    Od: "Jurek" <w...@p...onet.pl>

    Witaj All ;-)
    Kolega wziął pożyczkę w zakładzie pracy
    na remont mieszkania. Ja podpisałem jako
    żyrant. W międzyczasie kolegę zwolnili,
    a potem przestał spłacać pożyczkę.
    Zostało ok. 1400 zł do spłaty
    Zarabiam 540 zł na rękę, i chcą mi potrącić
    z wypłaty. W umowie pożyczki jest napisane,
    że jako żyrant muszę spłacić na każde wezwanie itp.
    Czy mogą mi zabrać całą pensje?
    A jeśli nie to ile musi mi zostać?

  • 2. Data: 2003-01-10 09:43:02
    Temat: Re: splata pozyczki i potracenie z pensji
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    nie

    : A jeśli nie to ile musi mi zostać?

    540 zł.

    pozdr.

  • 3. Data: 2003-01-12 09:34:47
    Od: "Jurek" <w...@p...onet.pl>

    > : Czy mogą mi zabrać całą pensje?
    > nie

    Dzieki za odpowiedz.
    Czy mogą zająć diety, ryczałt za nocleg i
    za używanie własnego samochodu?
    Czy mógłbys podać podstawę prawną?
    I gdzie tego szukać w sieci?

    Jurek