  • 1. Data: 2003-01-10 10:08:55
    Temat: rozliczanie urlopów w przypadku rownoważnych godzin pracy.
    Od: ArS <r...@z...bialap.tpsa.pl>

    Witam.

    Mam pytanie do znających temat rozliczania urlopów:
    czy przy przejsciu z 8-godzinnego dnia pracy w którym przysługiwało
    np. 26 dni urlopu do trybu 12-godzinnego (praca na zmiany) powinniśmy
    przeliczać dni urlopowe w/g godzni (w tym przypadku 17,3 dnia)
    zy może dzień urlopu pozostaje dniem bez względu na to czy pracujemy
    w trybie 8-godz czy 12-godz ???

    Bardzo prosilbym o przytoczenie odpowiednich aktów prawnych regulujących
    w/w sprawy.

    Z góry dzięki i pozdrawiam.
    ArS

  • 2. Data: 2003-01-10 15:49:15
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik ArS <r...@z...bialap.tpsa.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@z...bialap.tpsa.pl...
    > Witam.
    > zy może dzień urlopu pozostaje dniem bez względu na to czy pracujemy
    > w trybie 8-godz czy 12-godz ???

    dzień pozostaje dniem równiez w odn. do pracowników zatrudnionych w
    niepełnym wymiarze czasu...

    > Bardzo prosilbym o przytoczenie odpowiednich aktów prawnych regulujących
    > w/w sprawy.

    pracownikom kodeks pracy gwarantuje urlop z ogólnymi zasadami określonymi w
    art.154§1 k.p

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-10 16:54:02
    Od: ArS <r...@z...bialap.tpsa.pl>

    niestety zasady te traktują bardzo ogólnie pojęcie 'dzień roboczy'
    bo jeśli w przypadku dnia 8-godzinnego:
    26 dni pracy x 8 godzin = 208 godzin wolnych
    to przy dniu pracy 12-godz. :
    26 x 12 = 312 godzin wolnych ???

    czy pracodawca może żądać w tym przypadku konieczności przeliczania dni
    wolnych w/g godzin
    ( co dało by 17,3 dnia wolnego = 208 godz wolnych ) ????

    pozdr.
    ArS

  • 4. Data: 2003-01-10 17:02:55
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > wolnych w/g godzin
    > ( co dało by 17,3 dnia wolnego = 208 godz wolnych ) ????

    kurcze nie kombinujcie :-) a jak wyliczysz wg.twojego toku myslenia urlop
    dla osoby zatrudnionej 1/2 etatu?

    Sandra

  • 5. Data: 2003-01-10 17:21:36
    Od: ArS <r...@z...bialap.tpsa.pl>

    Tutaj mój tok myślenia nie ma nic do rzecy .
    to nasi pracowadcy kombinują niestety i chciałem się upewnic czy mają do
    tego prawo
    czy sami prawa nie ustanawiają ....

    pozdr.