  • 21. Data: 2009-09-01 18:54:53
    Temat: Re: allegro/problem
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek_P wrote:

    > Ale od takiej umowy mozna odstapic. Nabywca ma na to 10 dni.
    > Gdyby byla licytacja to odstapic by nie mogl. 'Kup teraz' jest
    > natomiast zwyklym nabyciem z mozliwoscia odstapienia.

    > Tu nie bylo licytacji. A regulamin Allegro jest aktem duuuzo nizszej
    > rangi niz ustawa.

    > Nie otrzymasz pieniedzy i nic nabywcy nie zrobisz poza wystawieniem
    > negatywa. Zreszta z tym negatywem tez sprawa dyskusyjna, bo w zasadzie
    > wystawialbys go za skorzystanie przez nabywce ze swoich ustawowych
    > uprawnien.

    ale kolega nigdzie nei pisał że ma firmę handlującą telefonami :)

    10 dni to jest w sprzedaży konsumenckiej :)

  • 22. Data: 2009-09-02 15:41:03
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h7jk3s$299$2@atlantis.news.neostrada.pl...

    > umowa może jest ważna, ale zdaje sie

    Dokładnie jak napisałeś - zdaje ci się.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 23. Data: 2009-09-02 16:53:48
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "SQLwysyn" napisał:
    > Dokładnie jak napisałeś - zdaje ci się.

    widzę ze masz problemy z czytaniem, napisałęm ze juz ten problem
    przerabiałem i jest jak piszę!:O)

  • 24. Data: 2009-09-03 18:34:59
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h7m8nq$6l$3@nemesis.news.neostrada.pl...

    > widzę ze masz problemy z czytaniem, napisałęm ze juz ten problem
    > przerabiałem i jest jak piszę!:O)

    Kupowales od osoby fizycznej na allegro i zwracales mu towar? To on chyba
    byl debil ... 10 dni zwrotu obowiazuje wylacznie przy sprzedazy
    KONSUMENCKIEJ. Firma człowiekowi (nawet tak malo kumatemu jak ty).

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 25. Data: 2009-09-03 21:53:54
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

> [...]
    > byl debil ... 10 dni zwrotu obowiazuje wylacznie przy sprzedazy
    > KONSUMENCKIEJ. Firma człowiekowi (nawet tak malo kumatemu jak ty).

    po pierwsze w wątku nie wiadomo czy sprzedała firma czy nie, więć chyba ty
    jesteś tak mało kumaty:O)
    poza tym po udzielacych tu wypowiedziach to wątkotwórca prędzej uzyska
    fachową odpowiedz od samego allegro, co mu radzę!:O)

  • 26. Data: 2009-09-05 04:32:48
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h7rl4p$g6j$4@atlantis.news.neostrada.pl...

    > po pierwsze w wątku nie wiadomo czy sprzedała firma czy nie,

    Skoro nie pisze ze od firmy nalezy zakladac, ze byla to normalna transakcja
    miedzy 2 osobami fizycznymi.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 27. Data: 2009-09-05 22:35:11
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik Papa Smerf napisał:

> [...]
    > poza tym po udzielacych tu wypowiedziach to wątkotwórca prędzej uzyska
    > fachową odpowiedz od samego allegro, co mu radzę!:O)

    troszkę się zapędziłeś pisząc "fachową odpowiedz od samego allegro",
    zejdź na ziemię

  • 28. Data: 2009-09-05 23:39:03
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "cyklista" napisał:
    > troszkę się zapędziłeś pisząc "fachową odpowiedz od samego allegro", zejdź
    > na ziemię

    dlaczego?

  • 29. Data: 2009-09-06 22:08:54
    Od: cyklista <...@...pl>

    > dlaczego?

    poczytaj sobie na allegro forum sprzedawców, i znajdziesz tam dziesiątki
    przykładów tej "fachowości", siedzą tam do odpowiadania po prostu ludzie
    z łapanki i jedyne co potrafią to wkleić standardową odpowiedź nie
    czytając co do nich piszesz, dopiero po paru naleganiach i przekazywaniu
    coraz wyżej jesteś w stanie dostać konkretną odpowiedź

  • 30. Data: 2009-09-06 23:01:42
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    cyklista pisze:

> [...]
    > czytając co do nich piszesz, dopiero po paru naleganiach i przekazywaniu
    > coraz wyżej jesteś w stanie dostać konkretną odpowiedź

    Nie prawda! Zawsze spotykałam się z fachową odpowiedzią, poradą, pomocą a
    raz nawet wyegzekwowaniem pieniędzy za to co zaplacilam, ale nie odebrałam.

    --
    animka