  • 1. Data: 2009-08-30 21:10:18
    Temat: Malzenstwo z 4 dniowym dzieckiem wyrzucone na bruk!!!!
    Od: DzikBagienny <nie_m@m_maila.com>

    Witam, do hotelu ktory prowadze trafilo dzisiaj mlode malzenstwo, ktore
    zostalo wyrzucone z domu wraz z ich 4 dniowym dzieckiem gdzie byli
    zameldowani!! Policja powiedziala chlopakowi ze nic im do tego bo to
    sprawy rodzinne. U mnie zatrzymali sie na dwie noce, lecz jak mowia, na
    wiecej ich nie stac. Oczywistym jest ze ich nie wyrzuce dopóki nie
    znajdą jakiegoś mieszkania, chocby mieli mieszkac za darmo. Jutro może
    uda się cos zalatwić w pomocy spolecznej.
    Jak to jest ze ludzie wyrzucaja swoje dzieci mimo ze maja pelne prawo
    tam przebywac, a policji "NIC DO TEGO"
    Jakie slużby mozna zainteresowac tym faktem???
    Jutro będę się kontaktowal z TVN i TV regionalna bo to przechodzi
    ludzkie pojecie zeby wyrzucac na bruk ludzi z 4 DNIOWYM DZIECKIEM!!!!!

  • 2. Data: 2009-08-30 21:17:45
    Od: "Robert Byś" <r...@o...pl>

    Z czystej ciekawości to gdzie tak to jest ?
    Lublin?

    --
    ro_Bert
    ______

  • 3. Data: 2009-08-30 21:57:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h7eprr$5rr$1@news.wp.pl DzikBagienny <nie_m@m_maila.com>
    pisze:

    > Witam, do hotelu ktory prowadze trafilo dzisiaj mlode malzenstwo, ktore
    > zostalo wyrzucone z domu wraz z ich 4 dniowym dzieckiem gdzie byli
    > zameldowani!!
    Zameldowanie w żaden sposób nie daje prawa do lokalu.

> [...]
    > Oczywistym jest ze ich nie wyrzuce dopóki nie znajdą jakiegoś mieszkania,
    Twoja sprawa jak rozporządzisz swoim lokalem.

    > Jak to jest ze ludzie wyrzucaja swoje dzieci mimo ze maja pelne prawo tam
    > przebywac, a policji "NIC DO TEGO"
    Trudno ocenić bez jakichkolwiek szczegółów.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2009-08-30 22:17:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "DzikBagienny" <nie_m@m_maila.com> napisał w wiadomości

    Zameldowanie w danym lokalu nie rodzi prawa do pobytu w nim. Trzeba by
    wiedzieć, na podstawie jakiego stosunku cywilnoprawnego małżonkowie wywodzą
    swoje prawo do zamieszkania w mieszkaniu rodziców. Z doświadczenia
    podejrzewam, że rodzice nie tyle wywalili swoje dziecko, co nie chcieli
    przyjąć małżonka. Tak, czy siak jedyne, co Policja w takiej sytuacji może
    zrobić, to sporządzić notatkę z interwencji oraz pomóc w uzyskaniu pomocy w
    jakimś ośrodku interwencji kryzysowej. Przecież nie postawisz tam
    dzielnicowego, by pilnował, by po odjeździe policjantów nie wywalono tej
    rodziny ponownie za drzwi.

    Inna sprawa, co moralna ocena zachowania rodziców, ale tu już trzeba by
    było znać szczegóły, których najpewniej nawet Ty nie znasz.

  • 5. Data: 2009-08-30 22:27:21
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "DzikBagienny" napisał:
> [...]
    > cos zalatwić w pomocy spolecznej.
    > Jak to jest ze ludzie wyrzucaja swoje dzieci mimo ze maja pelne prawo tam

    ale kto ich wyrzucił?
    bo jeśli dobrze rozumiem że to rodzice wyrzucili syna/córkę to nie mieli
    takiego prawa, bo dzici mają takie samo prawo do mieszkania jak ich
    rodzice!:O)

  • 6. Data: 2009-08-30 22:30:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    DzikBagienny wrote:
> [...]
    > Jutro będę się kontaktowal z TVN i TV regionalna bo to przechodzi
    > ludzkie pojecie zeby wyrzucac na bruk ludzi z 4 DNIOWYM DZIECKIEM!!!!!

    Zameldowanie lub nie nie ma nic do tego.
    Ważne, żeby tam byli mieszkali.
    Ciężko cokolwiek powiedzieć bo nie wiadomo gdzie mieszkali u kogo i na
    jakiej podstawie.
    Od rozstrzygania kto ma prawo mieszkac, a kto nie, jest sąd i w tej
    chwili tam sie powinni udać z wnioskeim o przywrócenie posiadania. Ale
    jeszcze raz. Nic nie wiadomo co bylo wczesniej wiec nic wiecej sie nie
    da powiedziec. Za mało danych.

  • 7. Data: 2009-08-31 04:52:30
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Zameldowanie w żaden sposób nie daje prawa do lokalu.

    ale zamieszkanie jak najbardziej, wiec i tak nikt nie mial prawa ich stamtad
    wywalic

  • 8. Data: 2009-08-31 05:08:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-08-31, szerszen <s...@t...pl> wrote:
    > U?ytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisa? w wiadomo?ci
    > ale zamieszkanie jak najbardziej, wiec i tak nikt nie mial prawa ich stamtad
    > wywalic

    ZamieszkIWanie nie daje prawa do lokalu a co najwyżej zapewnia ochronę
    takiego stanu rzeczy, czyli posiadania.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2009-08-31 06:03:31
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]
    > mowia, na wiecej ich nie stac. Oczywistym jest ze ich nie wyrzuce
    > dopóki nie znajdą jakiegoś mieszkania, chocby mieli mieszkac za

    Podaj adres, znajdzie się więcej chętnych :]
    Aha, urząd skarbowy może nie uwierzyć że jako przedsiębiorca -
    hotelarz gościsz ludzi nieodpłatnie, więc lepiej księguj przychody
    i naliczaj od tego podatki.
    A od pomocy w takich przypadkach gminy mają odpowiednie ośrodki,
    więc jak chcesz pomóc to ich tam pokieruj. Otrzymają nie tylko
    schronienie ale i pomoc prawną, medyczną, psychologiczną itd.
    I jeszcze jedno, to co ci opowiedzieli nie musi być prawdą.
    To może być rzewna gadka obliczona na wyłudzenie od ciebie
    darmowego noclegu i michy, ale to już twoja sprawa.

  • 10. Data: 2009-08-31 07:00:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > ZamieszkIWanie nie daje prawa do lokalu a co najwyżej zapewnia ochronę
    > takiego stanu rzeczy, czyli posiadania.

    chodzilo mi o prawo posiadania/wladania, nikt nie mial prawa bez ich zgody
    stamtad w taki sposob wywalic