  • 31. Data: 2009-09-07 15:53:13
    Temat: Re: allegro/problem
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:h82bq0$97q$1@node1.news.atman.pl...

    > poczytaj sobie na allegro forum sprzedawców, i znajdziesz tam dziesiątki
    > przykładów tej "fachowości", siedzą tam do odpowiadania po prostu ludzie z
    > łapanki i jedyne co potrafią to wkleić standardową odpowiedź nie czytając
    > co do nich piszesz, dopiero po paru naleganiach i przekazywaniu coraz
    > wyżej jesteś w stanie dostać konkretną odpowiedź

    > Nie prawda! Zawsze spotykałam się z fachową odpowiedzią,

    Dla ciebie kazda odpowiedz od 'wadzy' bedzie fachowa. Bo i istoty problemu
    nie zrozumiesz.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 32. Data: 2009-09-07 18:24:29
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "SQLwysyn" napisał:
    > Dla ciebie kazda odpowiedz od 'wadzy' bedzie fachowa. Bo i istoty problemu
    > nie zrozumiesz.

    nie przesadzajmy, może fachowość allegro nie jest najwyższych lotuf,
    niemniej w porównaniu do nieudolnych rad udzielanych tu przez podajacych sie
    za wykształconych prawnikuf, to porady allegro są profesjonalne, w każdym
    razie ja miałem kiedys podobny problem i odpowiedz dostałem fachową, czyli w
    temacie i paragrafami do tematu!:O)

  • 33. Data: 2009-09-07 18:45:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Animka pisze:

    > Nie prawda! Zawsze spotykałam się z fachową odpowiedzią, poradą, pomocą
    > a raz nawet wyegzekwowaniem pieniędzy za to co zaplacilam, ale nie
    > odebrałam.

    Wierzę Ci - odpowiedź mogła Ci się wydawać fachowa.

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2009-09-07 19:35:40
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Mon, 07 Sep 2009 01:01:42 +0200, Animka napisał(a):

    > Nie prawda! Zawsze spotykałam się z fachową odpowiedzią, poradą, pomocą

    Tak, wiemy, że jesteś wyją tkowa, uni kalna i fart owana.

    NNMSP

    --
    pozdro
    poreba

  • 35. Data: 2009-09-08 14:58:17
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h83jul$eov$3@nemesis.news.neostrada.pl...

    > nie przesadzajmy, może fachowość allegro nie jest najwyższych lotuf,
    > niemniej w porównaniu do nieudolnych rad udzielanych tu przez podajacych
    > sie za wykształconych prawnikuf, to porady allegro są profesjonalne,

    Ostatnio dostałem od dwóch pracownic allegro 2 diametralnie różne odpowiedzi
    na tą samą reklamację. Dziękuję za taki 'profesjonalizm'.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 36. Data: 2009-09-08 16:04:52
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "SQLwysyn" napisał:
    > Ostatnio dostałem od dwóch pracownic allegro 2 diametralnie różne
    > odpowiedzi na tą samą reklamację. Dziękuję za taki 'profesjonalizm'.

    to znaczy jak, dostałęś dwa sprtzeczne zesobą paragrafy na ten sam
    problem?:O)
    przecież pracownicy allegro nie tforzą prawa!:O)

  • 37. Data: 2009-09-09 15:48:26
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h85v9g$jm0$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > to znaczy jak, dostałęś dwa sprtzeczne zesobą paragrafy na ten sam
    > problem?:O)

    Dokładnie tak. Dwie sprzeczne nawzajem ze sobą interpretacje problemu.
    O 'profesjonaliźmie' allegro nie chcę słyszeć. Tam pracują zwykli studenci
    na zlecenie, jak w każdym teleserwisie.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 38. Data: 2009-09-09 18:00:49
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "SQLwysyn" napisał:
    > Dokładnie tak. Dwie sprzeczne nawzajem ze sobą interpretacje problemu.

    ha ha, to poproś ich o paragrafy a nie o interpretację, bo nawet sądy sobie
    interpretują jak chcą, a już dawna są po studiach:O)