  • 51. Data: 2009-09-29 18:51:09
    Temat: Re: alimenty na dziecko i matke dziecka.Pomocy!!!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:
    > Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    > wiadomości news:h9t8eq$rhf$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > ale ciebie gowno obchodza argumenty drugiej storny, to nie sala sadowa, masz
    > fakty przedstawione i do nich sie powinienes ustosunkowac, jesli chcesz cos
    > sensownego wniesc, a nie roztrzasac wyzszosc swiat bozego narodzenia nad
    > wielkanocnymi

    Nie denerwuj się, Papa Smerf tylko rzucił taką aluzję do słów Heralda

    "No i nadal podtrzymuję pytanie, skąd wywodzisz że ten ojciec wiedział
    że dziecko się urodziło?"

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2009-09-30 04:51:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie denerwuj się, Papa Smerf tylko rzucił taką aluzję do słów Heralda

    moze i racja, co nie zmienia postaci rzeczy ze iruja mnie takie wstawki jak
    heralda :)

  • 53. Data: 2009-09-30 09:30:19
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 30 Sep 2009 06:51:35 +0200, szerszen napisał(a):

    > moze i racja, co nie zmienia postaci rzeczy ze iruja mnie takie wstawki jak
    > heralda :)

    A kogo to obchodzi co cię itYTuje? :)))
    odstaw i nie korzystaj z kompa/grup dyskusyjnych - to cię nie będzie
    irytować :))
    przy pycie mi lata twoja irytacja :)

  • 54. Data: 2009-10-02 09:52:47
    Od: kasia <l...@i...pl>

    On 29 Wrz, 20:51, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Nie denerwuj się, Papa Smerf tylko rzucił taką aluzję do słów Heralda
    >
    > "No i nadal podtrzymuję pytanie, skąd wywodzisz że ten ojciec wiedział
> [...]

    wiedzial,bo byl przy porodzie,padla propozycja z mojej strony zeby
    zrobic testy DNA (wprost namawialam go) i mu udowodnic ze na 100% to
    jego dziecko,ale nie chcial ich robic.Ta kwestia zostala
    rozwiazana.Czekam na kolejna debate.