  • 1. Data: 2004-11-28 11:50:51
    Temat: alimenty dla byłej żony
    Od: "aga" <p...@o...pl>

    Czy sąd ustalając wyokosc alimentów alimentów dla dzieci jak i byłej zony
    bierze pod uwage jedynie dochód meżczyzny?
    Rozumiem jesli kobieta (była żona) nie pracuje lub zarabia mało, ale jeśli jej
    dochód wynosi 3500 brutto (meżczyzny-męza podobnie), to tez należą jej się
    alimenty??
    Dzękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2004-11-28 11:58:32
    Temat: Re: alimenty dla byłej żony
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik aga napisał:

> [...]
    > dochód wynosi 3500 brutto (meżczyzny-męza podobnie), to tez należą jej się

    Jej nie ( bo i z jakiej racji ? ). Ale dla dzieci alimenty naleza sie
    jak najbardziej.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 3. Data: 2004-11-28 12:05:09
    Od: "aga" <p...@o...pl>

    > Jej nie ( bo i z jakiej racji ? ). Ale dla dzieci alimenty naleza sie
    > jak najbardziej.
    Bardzo dziękuje za odpowiedź.
    A jeszcze jedno czy wysokość alimentów dla dzieci zależy od ich wieku??

  • 4. Data: 2004-11-28 14:04:27
    Od: He(R)Sk <s...@p...onet.pl>

    On 28 Nov 2004 12:50:51 +0100, "aga" <p...@o...pl> wrote:

> [...]
    > dochód wynosi 3500 brutto (meżczyzny-męza podobnie), to tez należą jej się

    Sad moze wziac pod uwage pogorszenie sie jej warunkow materialnych
    spowodowanych rozwodem i jezeli sedzia bedzie kobieta moze zwyczajnie
    faceta skpac i juz. a alimenty na dzieci - od obojga rdzicow !

    HeSk

    " Nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją

    * Przedstawione tu opinie maja charakter prywatny i nie maja zadnego
    zwiazku (jak by chcieli niektorzy) z jakakolwiek instytucja publiczna.
    * My personal opinions are just mine.

  • 5. Data: 2004-11-29 01:49:29
    Od: "sandra" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości
    > Użytkownik aga napisał:

    > Jej nie ( bo i z jakiej racji ? ).

    czy napewno ?:)

    Ale dla dzieci alimenty naleza sie
    > jak najbardziej.

    nie mam uwag:)

    Sandra

  • 6. Data: 2004-11-29 01:57:32
    Od: "sandra" <s...@w...pl>

    Użytkownik "HeRSk" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    On 28 Nov 2004 12:50:51 +0100, "aga" <p...@o...pl> wrote:

    Sad moze wziac pod uwage pogorszenie sie jej warunkow materialnych
    spowodowanych rozwodem i jezeli sedzia bedzie kobieta

    nie zgodzę się z tą wypowiedzią jestem innego zdania bo nie od tego zależy
    przyznanie alimentów art. 135 kro

    moze zwyczajnie
    faceta skpac

    raczej nie kopią stół sędziowski stoi trochę wyżej niż ława strony :) a te
    kobietki mają długość nóg taką samą jak kobietki ,które nie są sędzinami :)

    i juz. a alimenty na dzieci - od obojga rdzicow !

    z małą poprawką rownież art.135 przeczytany do końca coś tam jest takiego na
    temat , że wykonanie obowiązku alimentacyjnego może polegać w całosci lub
    części na osobistych staraniach o jego utrzymanie lub wychowanie a to
    oznacza ? :)

    Sandra

  • 7. Data: 2004-11-29 06:07:10
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    aga wrote:

    > A jeszcze jedno czy wysokość alimentów dla dzieci zależy od ich wieku??

    posrednio, zależy od ich potrzeb, a te jak wiadomo rosną z wiekiem. :)

    Wybacz Sandro, że się wcinam na Twoja działkę, Miło Cię znów zobaczyć ;)

    pozdrawiam

    marcin

    --
    http://bdp.e-wro.com
    a w adresie e-mail jest za duzo kropek ;)

  • 8. Data: 2004-11-29 11:19:52
    Od: "sandra" <s...@w...pl>

    Użytkownik "stern" <s...@p...net.pl> napisał w wiadomości

    Każdy głos w dobrej sprawie jest ważny i potrzebny

    również pozdrawiam i Wszystkich witam cieplutko :)

    Sandra