  • 1. Data: 2006-03-28 08:07:03
    Temat: albo oddasz mi dlug albo cie zakapuje
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    witajcie,

    jak myslicie wolno tak:
    szwagier nie chce mi oddac dlugu,
    czy "moge" mu zagrozic ( zastraszyc) tym, ze go zakapuje do ZUS i US iz
    prowadzi niezarejestrowany handel?

    pozd

    gringo

  • 2. Data: 2006-03-28 08:41:43
    Temat: Re: albo oddasz mi dlug albo cie zakapuje
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    gringo77 napisał(a):
> [...]
    >
    > jak myslicie wolno tak:
    > szwagier nie chce mi oddac dlugu,
    > czy "moge" mu zagrozic ( zastraszyc) tym, ze go zakapuje do ZUS i US iz

    wszystko możesz, ale to jest szantaż, a z drugiej strony właśnie
    zatajasz przestępstwo za co grozi odpowiedzialność karna, bo jeśli masz
    informacje o popełnieniu przestępstwa to musisz je przekazać np policji

  • 3. Data: 2006-03-28 10:31:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gringo77 wrote:

    > jak myslicie wolno tak:
    > szwagier nie chce mi oddac dlugu,
    > czy "moge" mu zagrozic ( zastraszyc) tym, ze go zakapuje do ZUS i US iz
    > prowadzi niezarejestrowany handel?

    Odnoszę wrażenie, że w nagrodę możesz dostać 5 lat urlopu w państwowym
    zakładzie wypoczynkowym ;)

  • 4. Data: 2006-03-28 10:56:38
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "gringo77" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
    > witajcie,
    >
    > jak myslicie wolno tak:
    > szwagier nie chce mi oddac dlugu,
    > czy "moge" mu zagrozic ( zastraszyc) tym, ze go zakapuje do ZUS i US iz
    > prowadzi niezarejestrowany handel?

    A ilu masz szwagrów ? Bo jak jednego to właśnie doniosłeś na niego. Twoje IP
    jest widoczne wiec kazdy kto chce mógłby dojść kto dostarcza ci internet a
    wówczas wystarczy zapytać o twoje dane ;)
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-03-28 11:55:15
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    witam,

    po pierwsze: jako obywatel musze zglaszac
    o popelnieniu przestepstwa przez innego obywatela?
    po drugie: nie zglaszajac o popelnieniu przestepstwa bede oskarzonym o
    niezgloszenie przestepstwa? wiec moge sie wszystkiego wyprzec
    po trzecie mam 2 szwagrow
    po czwarte: moj IP jest zastrzezony :-))

    pytanko: czy ten niegodziwiec moze mnie oskarzyc o probe szantazu?

    podziekowania z gory za madre porady
    gringo

  • 6. Data: 2006-03-28 12:12:46
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

> [...]
    > niezgloszenie przestepstwa? wiec moge sie wszystkiego wyprzec
    > po trzecie mam 2 szwagrow
    > po czwarte: moj IP jest zastrzezony :-))

    IP na każde zawołanie policji jest dostepne i musi być uydostępnione przez
    operatora jeśli zachodzi podejrzenie o popełnieniu przestępstwa.

  • 7. Data: 2006-03-28 12:58:28
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    witaj,

    ale to nie jest przestepstwo "telekomunikacyjne"

    pozd

    gringo

  • 8. Data: 2006-03-28 13:13:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    sg napisał(a):

    > wszystko możesz, ale to jest szantaż, a z drugiej strony właśnie
    > zatajasz przestępstwo za co grozi odpowiedzialność karna, bo jeśli masz
    > informacje o popełnieniu przestępstwa to musisz je przekazać np policji

    Naprawdę? A jakie przestępstwo?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 9. Data: 2006-03-28 13:40:04
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    zmarekz wrote:

    > IP na każde zawołanie policji jest dostepne i musi być uydostępnione przez
    > operatora jeśli zachodzi podejrzenie o popełnieniu przestępstwa.

    No chyba, ze jest sprytny i to nie jego IP tylko kogos innego... /;

    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 10. Data: 2006-03-28 14:03:51
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    witaj,