  • 1. Data: 2006-03-28 09:15:21
    Temat: Uzasadnienie wyroku
    Od: "|drom|" <k...@v...pl>

    Otrzymalem wyrok za wypadek drogowy, przeslano mi go dopiero po miesiacu od
    rozpatrzenia sprawy. Po jego otrzymaniu poprosilem o jego uzasadnienie
    natomiast sad w Warszawie odpisal mi iz nie moze mi go przeslac bo zadna ze
    stron nie poprosila o sporzadzenie uzasadnienia. Chcialem podpytac czy
    powodem tego moze byc fakt iz we wniosku prosilem o "przeslanie
    uzasadnienia" a nie o jego "sporzadzenie i przeslanie"? I jescze drugie
    pytanko czy jest jakis termin w ktorym mozna prosic o jego przeslanie i
    sporzadzenie (np. zanim wyrok sie uprawomocni)?

    Z gory dziekuje

  • 2. Data: 2006-03-28 13:15:39
    Temat: Re: Uzasadnienie wyroku
    Od: Johnson <j...@n...pl>

> [...]
    > pytanko czy jest jakis termin w ktorym mozna prosic o jego przeslanie i
    > sporzadzenie (np. zanim wyrok sie uprawomocni)?

    Wyrok się pewnie już uprawomocnił. Sąd z urzędu zasadniczo wyroków domu
    nie wysyła.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 3. Data: 2006-03-28 14:55:20
    Od: "|drom|" <k...@v...pl>

    To ja wiem ze sie uprawomocnil juz po 2 tygodniach od dnia rozprawy czyli 27
    stycznia byl juz prawomocny lecz probuje uzyskac uzasadnienie (potrzebne mi
    to jest w innym sadzie aby uznano wypadek przy lub wczasie pracy bo bylem
    wtedy w delegacji) sedzia uzasadniajac go mowil o sliskiej nawierzchni, zlym
    oznakowaniu drogi itp. jedank w wyroku tego nie bylo dlatego pytam czy jest
    szansa na uzyskanie uzasadnienia.

  • 4. Data: 2006-03-28 15:31:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

> [...]
    > to jest w innym sadzie aby uznano wypadek przy lub wczasie pracy bo bylem

    Jak wyrok się uprawomocnił i nie zostało sporządzone uzasadnienie to już
    go nikt nie sporządzi.

  • 5. Data: 2006-03-28 15:48:20
    Od: vel konrad <giedr@wytnij_to.op.pl>

> [...]
    > oznakowaniu drogi itp. jedank w wyroku tego nie bylo dlatego pytam czy jest

    po 3. tygodniach. a wniosek o uzasadnienie (niezaleznie, czy napiszesz o
    sporzadzenie i dorecznie, czy tylko doreczenie, badz np. wyslanie itp.,
    a nawet jezeli sporzadzisz go na papierze toaletowym) sklada sie w
    terminie tygodniowym od ogloszenia sentencji.

    po terminie oczywiscie nikt ci uzasadnienia nie napisze, bo (a) nie jest
    taki glupi; (b) oczywiscie mu sie nie chce (c) przepisy uwzgledniaja
    powyzsze okolicznosci.

    a co do wypadku przy pracy, to inny sad sam to zbada - prostujac
    protokol powypadkowy.

  • 6. Data: 2006-03-28 17:04:46
    Od: "|drom|" <k...@v...pl>

    Heh no to kiepsko - w moim przypadku ZUS nie uznal wypadku przy pracy bo nie
    mogl znalezc przyczyny zewnetrznej (wypadek byl 27 grudnia 2004 gdy drogi
    pokryte byly sniegiem). Sedzia o tym wszystkim mowil ale w papierach ktore
    dostalem od adwokata tego nigdzie nie ma :(
    A dac sie wydymac przez ZUS to przykre ;)

    Pozadrawiam