  • 11. Data: 2003-02-11 07:28:46
    Temat: Re: akt oskarżenia
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: "Marcyś" <m...@n...pl>
    To: <p...@n...pl>

    : Odpowiedzią na akt oskarżenia jest złożenie wyjaśnień
    : na rozprawie.

    gwoli wyjaśnienia,
    msz o wiele lepiej jest składac wnioski dowodowe i ustosunkowywać się na
    piśmie (o ile jest to możliwe) do zgłaszanych podczas procesu dowodów,
    wniosków etc.

    Robiąc to w ten sposób, masz możliwość dokładnego wyjaśnienia stanu
    faktycznego, dokładnego uzasadnienia swoich twierdzeń itd. itd.

    pozdrawiam
    marcin

  • 12. Data: 2003-02-11 13:13:28
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> wrote in message

    > : To o właścicielce karty jako poszkodowanej w nim mowa i raczej trudno
    > : żeby zmieniła teraz zeznania.
    >
    > to fakt,
    > więc się uprę, że to Bank jest poszkodowany, a nie koleżanka (gdzieś
    > znalazłem takie tezy), może na tej podstawie?

    Przecież negatywne skutki zrealizowania takiej transakcji onciążają
    koleżankę, a nie bank. Dlaczego niby bank miałby być poszkodowany???
    Nieeee....

    --
    Depi.

  • 13. Data: 2003-02-11 13:14:44
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 14. Data: 2003-02-11 19:53:09
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

> [...]
    Ale jak ktoś je wypłaci, to ich juz nie ma, prawda?

    > Wskutek okoliczności bank przenosi własność środków pienięznych na osobe
    > trzecią.

    I np. Reiffeisen ( myśle, że wszystkie mają podobne klauzule) pisze w
    regulaminie:

    § 36

    W przypadku zgłoszenia zastrzeżenia Karty, o którym mowa w § 35, użytkownik
    Karty nie ponosi odpowiedzialności: 1) za transakcje zrealizowane przy
    użyciu Karty zastrzeżonej w punktach wyposażonych w elektroniczne
    terminale - od momentu zastrzeżenia Karty,

    [...]

    A contrario do momentu zastrzeżenia uzytkownik odpowiedzialność ponosi - w
    formie uszczuplonych środków na koncie. Czyli zależy od tego, kiedy wzglęem
    zastrzeżenia dokonano przestpnego czynu.

    > Czy uważasz, że prawo koleżanki do domagania się od banku wypłaty środków
    > pieniężnych określonej wartości mogło wygasnąć w związku z przestępczym
    > działalniem osoby trzeciej. IMHO nie.

    IMVHO tak. Ma za to do tych osób roszczenie.

    > koleżanka ma zatem prawo w dalszym ciągu domagać się wypłaty środków do
    > określonej wysokości.
    >
    > To bank traci nie koleżanka.

    IMVVHO :-) to koleżanka straciła_by_, gdyby się udało. Było zaś jedynie
    usiłowanie, i to nieudolne i to jest dobra metoda obrony ( chyba - właśnie
    przyszło mi to do głowy )

    Depi.

    begin 666 pixel.gif
    M1TE&.#EA"P`+`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````+``L`0 (*A(^IR^T/
    &HYR@```[
    `
    end

  • 15. Data: 2003-02-12 06:12:29
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Ale jak ktoś je wypłaci, to ich juz nie ma, prawda?

    no własine z tym się nie zgadzam,
    bank odejmuje te pieniądze z rachunku koleżanki, ale nie ma do tego prawa,
    bo to nie ona zleciła transakcję.

    : § 36
    :
[...]

    kiedyś znalazłem jakieś tezy w leksie, ze taki punkt jest niezgodny z prawem

    : IMVVHO :-) to koleżanka straciła_by_, gdyby się udało. Było zaś jedynie
    : usiłowanie, i to nieudolne i to jest dobra metoda obrony ( chyba - właśnie
    : przyszło mi to do głowy )

    nie, nie koleżanka :).

    ok, nie mam więcej argumentów, to chyba eot :)