  • 1. Data: 2002-02-15 11:07:34
    Temat: abonament
    Od: "CEzar" <c...@s...com.pl>

    1. Nie posiadam anteny zewnętrznej innej niż satelitarna POLSATU.
    2. Polsat NIE emituje programu 1 i 2 tvp, gdyż jak twierdzi zostalo to mu
    zabronione.
    3. Czy mam płacić abonament za tv, skoro tvp zabroniła mi oglądać programy
    za które mam zapłacić?
    ktoś mi to wyjaśni?
    CEzar

  • 2. Data: 2002-02-15 11:21:17
    Temat: Re: abonament
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 15 Feb 2002, CEzar wrote:

    > 1. Nie posiadam anteny zewnętrznej innej niż satelitarna POLSATU.

    Powtórzę raz jeszcze - abonamentu nie płaci się od anteny, ale od
    odbiornika. A odbiornik ma techniczną możliwość odbierania kanałów TV
    publicznej - chyba że wymontujesz z niego układ który za to odpowiada i
    pokażesz to panom kontrolerom :)

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 3. Data: 2002-02-15 11:29:21
    Od: "CEzar" <c...@s...com.pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...
    > On Fri, 15 Feb 2002, CEzar wrote:

    Rozumiem, ale:

    > Powtórzę raz jeszcze - abonamentu nie płaci się od anteny, ale od
    > odbiornika. A odbiornik ma techniczną możliwość odbierania kanałów TV
    > publicznej
    Ma. Ja też mam techniczną możliwość wejścia do Banku (łom) i zabrania
    nieswoich pieniędzy.
    Ale czy to wystarcza do skazania??? :)

    - chyba że wymontujesz z niego układ który za to odpowiada i
    > pokażesz to panom kontrolerom :)

    Mój telewizor nie jest technicznie wyposażony w antenę zewnętrzną, a z winy
    tvp
    (trzeba było zapłacić za mecze MŚ!!) nie mogę odbierać na platformie polsatu

    Tan "Układ" to ja bym wymontował, oj bym wymontował...

  • 4. Data: 2002-02-15 12:57:05
    Od: "M S" <m...@o...pl>

    > Powtórzę raz jeszcze - abonamentu nie płaci się od anteny, ale od
    > odbiornika. A odbiornik ma techniczną możliwość odbierania kanałów TV

    Wedle definicji:
    odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym jest urządzenie techniczne
    dostosowane do odbioru programu
    Pytania:
    a)Czy bez anteny telewizor jest dostosowany do odbioru programu?
    b)Czy monitor przemysłowy z podłączonym magnetowidem jako
    źródłem sygnału jest odbiornikiem telewizyjnym?

    W ustawie nie ma zapisu :
    zespół urządzeń dostosowanych ......

    pozdrawiam

    --
    _
    |\ /| (_ m...@w...pl
    G-G 531829
    ___________________________
    Ziemia jest piekłem innego świata

  • 5. Data: 2002-02-15 15:58:40
    Od: "ewaem" <e...@i...pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > Powtórzę raz jeszcze - abonamentu nie płaci się od anteny, ale od
    > odbiornika.

    A co z karta TV do komputera? Wtedy komputer staje sie telewizorem...
    ATSD - to wlasnie mnie wkurza - placenie abonamentu za posiadanie
    odbiornika. Mam w domu telewizor, nie mam zadnej anteny, zadnej kablowki,
    NIE ogladam telewizji - ale od czasu do czasu ogladam film na video.
    Naprawde nie wiem, czemu powinnam placic jakis pieprzony abonament. Chyba
    telewizor i video umieszcze w szafie - mam tylko nadzieje, ze szanowni
    kontrolerzy nie beda przychodzili uzbrojeni w nakaz rewizji... I BTW - jaki
    mam obowiazek wpuscic potencjalnego sprawdzacza za prog mieszkania??

    Pozdrawiam
    Ewa

    Sztuczna inteligencja jest lepsza od naturalnej głupoty
    e...@i...pl

  • 6. Data: 2002-02-18 22:54:58
    Od: "Janusz" <j...@t...com.pl>

    kontrolerzy nie beda przychodzili uzbrojeni w nakaz rewizji... I BTW - jaki
    > mam obowiazek wpuscic potencjalnego sprawdzacza za prog mieszkania??

    zadnego! bez nakazu rewizji !!!
    Pozdrawiam
    Janusz