  • 1. Data: 2002-02-15 12:35:44
    Temat: wyjatki od licencji
    Od: Lukasz Wojtow <r...@l...euromedia.pl>

    Witam
    Napisalem soft, ktory chce udostepnic na licencji GNU GPL dla kazdego
    oprocz.... no wlasnie i tu moje pytanie. czy mozna stosowac wybiorcze
    licencje? nie chodzi mi o to ze latwo to obejsc (ktos zmieni przecinek
    i udostepni jako GPL bez wyjatkow i wtedy ta firma skorzysta z tego
    "nowego" softu). mam tylko pytanie czy mozna tak napisac, a napisalem tak:

    "This is standard GNU GPL License with one exception:
    IF U ARE <tutaj nazwa firm> from <miasto> in Poland, You _CANNOT_ use this
    software. Just _CANNOT_. Don't ask for price, no phones, no e-mails.
    Go away from me, go fuck yourself. Everyone else obligate standard GPL
    License. <i dalej tekst GNU GPL>". Zastanawiam sie czy jeszcze moze podac
    NIP firmy, nie bylo by watpliwosci. Mam problem, poniewaz firma mocno
    zalazla mi za skore, nie chce dawac im mojej pracy.
    Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi.
    Lukasz

    --
    "... az w jedna krotka chwile, pojmiesz po co zyjesz ..."
    Perfect "Kolysanka dla nieznajomej"