  • 1. Data: 2005-08-04 02:25:31
    Temat: Re: Zydzi pomagaja Polakom
    Od: email <...@m...com>

    Adam R. Tomaszewski wrote:

    > http://serwisy.gazeta.pl/swiat/1,34174,2847835.html

    > A TAK NAPRAWDE TO ADWOKAT W USA ZADA 1/3 OD TYLKO PO WYGRANIU SPRAWY.
    > DLACZEGO OD POLAKOW ZADA SIE INNYCH REGUL?????

    Zacznijmy od tego ze chodzi tzw. class ation, czyli pozew zbiorowy.
    Tutaj, pan Victor Zavala domaga sie zaleglych i niewyplaconych zarobkow
    za nadgodziny itp. Domaga sie oczywiscie sprytny adwokat.

    Zavala domaga sie na rzecz swoja i wszystkich innych w podobnej sytuacji.

    Adwokat Cohen klamie na swojej stronie internetowej ze reprezentuje
    wszystkich i wszystkim naleza sie zalegle pieniadze i ze nalezy podpisac
    mu upowaznienie, ktore nakazal sad.

    http://www.walmartjanitors.com/wmj94.pl?wsi=0&websys
    _screen=public_casedevelopments

    Under the Court's order, janitors have until November 30, 2005 to join
    this lawsuit by signing and filing a Court-approved consent form.
    Janitors who do not meet this November 30, 2005 deadline may lose their
    potential rights to recover money for unpaid wages and overtime from
    Wal-Mart.

    http://www.walmartjanitors.com/staticdata/Notice_of_
    Conditional_Collective_Action.pdf
    w nocie zaaprobowanej przez sad jest wyraznie napisane ze jezeli
    przylaczysz sie do sprawy to "bedziesz zobowiazany wyrokiem, nawet
    NIEKORZYSTNYM dla siebie" !!!

    Hello, czy cos to mowi?

    Wbrew oszustow COhena, nie ma obowiazku przylaczenia sie do jego sprawy.

    Otoz w pozwach zbiorowych jest opcja opt out i wystaczy wynajac
    podrzednego adwokata "na procent" ktory poprowadzi niezalenie wlasny
    proces przeciwko Wall Mart. Licza sie terminy!

    Praktyka wskazuje ze adwokaci najczesciej oblawiaja sie na tych
    sprawach, a poszkodowani dostaja prawie nic. Wlasnie dzisiaj Sony
    zrobilo ugode w pozwie zbiorowym, gdzie adwokaci zarzucili oszustwo
    polegajace na oplacaniu recenzji filmowych w prasie i przez to
    niekorzystne rozporzedzenie mieniem (pojscie do kina). Adwokaci dostana
    pare milinow, a poszkodowani... zwrot za bilety, o ile potrafia udowodnic.

    Mnie kiedys za oszustwo z cenami biletow lotniczych adwokaci
    wynegocjowali kupon $20 na nastepny przelot, i to z ograniczeniami.
    Sobie przy okacji wynegocjowali honorarium w gotowce.

    W Bostonie adwokaci wynegocjowali od banku takie warunki, ze jednemu z
    klientow przyszlo doplacic. W rezultacie, bank i adwokaci ofiar zaostali
    sami pozwani.

    Poniewaz w sprawie Wall Mart wina jest oczywista (sprawa kryminalana
    prokuratury federalnej przeciwko firmie i kary juz zaplacone), to
    kwestia jest nie tyle czy naleza sie zalegle zarobki, ale ile.

    Moim zdaniem, poszkodowani powinni znalezc w sieci mowiacego po polsku
    drobnego adwokata w USA i zaoferowac poprowadzenie oddzielnej od oszusta
    Cohena sprawy na zasadzie contigency fees.

    Wall Mart jest winien 50% wiecej za kazda nadgodzine powyzej 40 godzin
    tygodniowo. 100% wiecej za kazda nadgodzine w niedziele i swieta.
    Zalegla roznice za place minimalna ($5,25/h zdaje sie).