  • 1. Data: 2005-08-03 21:07:30
    Temat: Korupcja w polskiej piłce
    Od: asior <a...@W...gazeta.pl>

    witam i pytam fachowców:
    czy można pozwać do sądu pzpn albo klub(y), prezesa(ów) klubu(ów) czy
    też samych zawodników z zamiarem odzyskania pieniędzy które straciłem
    obstawiając zakłady w Totomixie i u innych bukmacherów?
    jeśli tak, czy to byłoby pokrycie zakupu kuponów czy może wypłata tego,
    co mógłbym wygrać, jeśli mecze rogrywane fair play zakończyłyby się tak,
    jak obstawiłem?
    --
    -------------
    < asior >

  • 2. Data: 2005-08-04 05:59:51
    Temat: Re: Korupcja w polskiej piłce
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    asior napisał(a):
    > jeśli tak, czy to byłoby pokrycie zakupu kuponów czy może wypłata tego,
    > co mógłbym wygrać, jeśli mecze rogrywane fair play zakończyłyby się tak,
    > jak obstawiłem?
    Pokrycie zakupu kuponow moze tak - wyplata tego co moglbys wygrac - nie
    (z racji tego ze nijak nie udowodnisz iz bez ustawienia meczu skonczylby
    sie on akurat takim wynikiem jaki obstawiles)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl