  • 1. Data: 2002-12-04 13:44:52
    Temat: Zwrot zakupionego towaru.
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Wlasnie mialem okazje zastapic znajomego kierwonika w sklepie z odzieza.
    No i przyszedl klient, mowiac, ze zakupil wczoraj kurtke, ale mu nie pasuje
    i chce oddac. Mial paragon z kasy fiskalnej. Nie przyjalem zwrotu, bo z tego
    co wiem to kumpel mowi ze zwrotow nie przyjmuja. Ale kleint zaczal cos
    mowic, ze w prawie konsumenta jest napisane, ze moze oddac bez zadnego
    gadania.
    Czy to prawda ? Wszytsko mozna zwrocic ? Gdzie o tym mozna poczytac ?

    Fantom

  • 2. Data: 2002-12-04 14:49:17
    Temat: Re: Zwrot zakupionego towaru.
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
    > gadania.
    > Czy to prawda ? Wszytsko mozna zwrocic ? Gdzie o tym mozna poczytac ?

    nie może - przyzwyczaiły nas do zwrotów supermarkety

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2002-12-05 03:26:59
    Temat: Odp: Zwrot zakupionego towaru.
    Od: "Filip 'Kafarov" <k...@S...pl>

    Użytkownik plusz <p...@i...usun_spam.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asl4kf$sbk$...@n...tpi.pl...

    > nie może - przyzwyczaiły nas do zwrotów supermarkety

    Dokladnie... to jest tak samo, jakby sie kupilo samochod i na drugi dzien
    zwrocilo ;]

  • 4. Data: 2002-12-07 21:47:27
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Filip 'Kafarov" <k...@S...pl> wrote in message
    > Dokladnie... to jest tak samo, jakby sie kupilo samochod i na drugi dzien
    > zwrocilo ;]

    no może nie do końca :))))
    samochód rejestrujesz i ubezpieczasz
    więc poza fakturą, która można anulować są "ślady" w innych urzędach :)
    chociaż może kiedyś spróbuję po kupnie auta spróbować je zwrócić w salonie
    :)))))))

    ale przepisy określają jasno i jednoznacznie
    po umowie sprzedaży towar należy do kupującego

    i ewentualne "przyjęcie zwrotu" zależy tylko i wyłącznie od dobrej woli
    sprzedawcy

    --
    pozdrawiam
    plusz