  • 1. Data: 2002-12-04 13:05:15
    Temat: zakup ziemi rolnej - wymagania formalne
    Od: "Omo" <M...@f...onet.pl>

    Witam,
    jakoś w Sieci nie mogę znaleźć odpowiedzi na pytania:
    1. Czy aktualnie aby zakupić ziemię rolną trzeba spełniać jakies wymagania
    formalne, typu wykształcenie kierunkowe?
    2. Obiło mi się o uszy, że po wstąpieniu do UE trzeba będzie mieć jakąś
    licencję na zakup ziemi?
    3. Ile ziemi trzeba posiadać, aby zostać uznanym za rolnika? Czy musi to być
    ziemia stricte rolna, czy może być las?
    Będę wdzięczny za odpowiedzi, lub podanie linków do miejsc, gdzie je znajdę.
    Pozdrawiam - Omo

  • 2. Data: 2002-12-04 19:00:33
    Temat: Re: zakup ziemi rolnej - wymagania formalne
    Od: m...@p...onet.pl (Mati)

    Poczytaj troche w archiwum o "KRUZ". Opisalem tam co nalezy zrobic aby
    zostac rolnikiem.
    A odnosnie pierwszego punktu to obecnie nie trzeba spelniac zadnych innych
    wymagan (oprocz wymienionych w archiwum).
    MAti

  • 3. Data: 2002-12-05 10:04:09
    Od: "Omo" <M...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Mati" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A odnosnie pierwszego punktu to obecnie nie trzeba spelniac zadnych innych
    > wymagan (oprocz wymienionych w archiwum).

    Dzięki !
    Pozdro - Omo