  • 1. Data: 2002-12-04 13:54:11
    Temat: PZU nie chce wyplacic odszkodowania
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Jak juz napisalem jedno pytanie, to cos mi sie od razu przypomnialo :

    Znajomy jakis czas temu rozbil samochod. Dokladnie rzecz biorac pewna
    kobieta nie ustapila pierwszenstwa przejazdu i wjechala mu w bok. Samochod
    ogolnie do kasacji. Wezali policje, przyjechali, spisali no i ok. Ale nie do
    konca. Wartosc samochodu jest duza, a kobieta byla ubezpieczona w PZU. PZU
    odwlekalo sprawe jak moglo, robilo kilka wizji lokalnych, ciagle pytania do
    znajomego jakjechal itp.
    Ostatnio po kilku ponagleniach (minely juz 3 miesiace) PZU napisalo, ze nie
    wyplaci ani grosza bo "powstala szkoda nie mogla powstac w wyniku wypadku
    opisanego przez swiadkow".
    O co tu chodzi ? Powalilo ich ? Jakim cudem sie nie zgadzaja ? Moze od razu
    policje do sadu podzadza za skaldanie falszywych zeznan ?
    Jak to rozwiazac ?
    Fantom

  • 2. Data: 2002-12-04 16:20:17
    Temat: Odp: PZU nie chce wyplacic odszkodowania
    Od: "Filip 'Kafarov" <k...@S...pl>

    Użytkownik Fantom <s...@u...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:asl1hg$7lr$...@n...tpi.pl...

> [...]
    nie
    > wyplaci ani grosza bo "powstala szkoda nie mogla powstac w wyniku wypadku
    Wiesz co ? piszesz takie glupoty, ze az mi Ciebie zal

    Po pierwsze:
    Zmien slownictwo !

    Po drugie:
    Ty tego nie rozwiazesz...

    Pzdr

  • 3. Data: 2002-12-04 17:13:07
    Temat: Re: PZU nie chce wyplacic odszkodowania
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Jeśli na miejscu była Policja i ukarała tamta kobietę mandatem (a zatem
    zasadniczo nie ma wątpliwości co do winy) to pozostaje Ci pozwanie PZU do
    Sądu o wypłatę z odsetkami od terminu 30 dni po zdarzeniu do chwili zapłaty.

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3

  • 4. Data: 2002-12-04 17:34:43
    Od: "raku" <r...@a...kom.pl>

> [...]
    razu
    > policje do sadu podzadza za skaldanie falszywych zeznan ?

    co tu dożu mówić - idz do prawnika, umów się z dyrektorem PZU w obecności
    prawnika, w razie braku reakcji zakładasz sprawę cywilną

    --
    ######################
    Raku

  • 5. Data: 2002-12-04 18:55:20
    Od: "Brodek" <B...@O...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    razu
    > policje do sadu podzadza za skaldanie falszywych zeznan ?

    Adwokat, rozmowa z oddziałem okręgowym, sąd.
    Wspomóc może Rzecznik ubezpieczonych, ale... raczej sąd.

    Pzdr
    Brodek

    --
    O ubezpieczeniach:
    http://hydepark.ryzyko.pl/

  • 6. Data: 2002-12-04 21:43:45
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aslgnp$cqf$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > zasadniczo nie ma wątpliwości co do winy) to pozostaje Ci pozwanie PZU do
    > Sądu o wypłatę z odsetkami od terminu 30 dni po zdarzeniu do chwili

    a ja jestem ciekawa na jaki przepis sie powołali przy odmowie ?

    Sandra

  • 7. Data: 2002-12-04 23:29:33
    Temat: Re: Odp: PZU nie chce wyplacic odszkodowania
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <aslsmr$dk7$1@absinth.dialog.net.pl>, Sandra wrote:
    > Użytkownik Robert Tomasik <r...@w...pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:aslgnp$cqf$...@n...tpi.pl...
    > zapłaty.
    >
    > a ja jestem ciekawa na jaki przepis sie powołali przy odmowie ?

    Mi się zdaje, że oni sugerują, że była również inna, wcześniejsza szkoda.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2002-12-05 03:24:18
    Temat: Odp: Odp: PZU nie chce wyplacic odszkodowania
    Od: "Filip 'Kafarov" <k...@S...pl>

    Użytkownik Marcin Debowski <a...@n...net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:t...@z...router...

    > Mi się zdaje, że oni sugerują, że była również inna, wcześniejsza szkoda.

    z glupiego textu fantoma by mniej wiecej tak wynikalo.... nic nie jestesmy w
    stanie stwierdzic, to nie jego sprawa i nawet nie potrafil odpowiednio i
    poprawnie przekazac

  • 9. Data: 2002-12-05 07:27:31
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

> [...]
    razu
    > policje do sadu podzadza za skaldanie falszywych zeznan ?

    A nic tam sobie nie doklepales w tym samochodzie aby "lepiej" wygladalo?

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 10. Data: 2002-12-05 09:21:35
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Albercik <l...@w...pl> wystukal(a) :

    > A nic tam sobie nie doklepales w tym samochodzie aby "lepiej"
    > wygladalo?

    Nie trzeba podklepywac. Odnosze wrazenie (organoleptycznie)
    ze PZU tnie wydatki na czym moze. Mi tez obcieli 300 PLN z odszkodowania
    pod takim samym pretekstem "uszkodzenia błotnika nie mogły wystąpić w wyniku
    zdarzenia".
    Kwota niby niewielka - ale tym mniej oni odczuja te 300 PLN niz ja.

    Ale ja im tych 3 stow nie odpuszcze. Dlaczego mam doplacac, bo jakiemus
    likwidatorowi wydaje sie tak a nie inaczej.

    P.S.
    Blotnik byl nietkniety przed zderzeniem.

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com