  • 11. Data: 2007-05-04 18:13:39
    Temat: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny..
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f1fsb4$kvc$1@inews.gazeta.pl Jacek Kochan
    <j...@u...biz> pisze:

    > Ja tez nie pojmuje Twoich bzdur.
    Ty w ogóle czytanego tekstu nie pojmujesz.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2007-05-04 18:16:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1msm339d5g616hq3rvd5aen5o7a77lj3mq@4ax.com Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> pisze:

    > wskazesz jakis odopwiedni fragment jakegos kodeksu?
    > bo:
    > 1. sprzedawca nie musi zwrocic kasy
    Poważnie? ;)

    > 2. sprzedawca moze obciazyc kupujacego kosztami magazynowania
    > zwroconej rzeczy - w koncu formalnie to jest ona wciaz kupujacego
    Dajże spokój, nie myśl jak Markus czy Kochan, bo to siara.
    Example: kupiłem w twoim sklepie na rogu spodnie. W domu przestały mi się
    podobać. Zwróciłem ci je następnego dnia w formie rzucenia na ladę. Weź mnie
    teraz obciążaj za magazynowanie.

    Odpowiedziałem, jak odpowiedziałem, bo pytający wątkoczyńca nie dał sobie
    rady z precyzyjnym sformułowaniem pytania. Wyjaśnię ciężej jarzącym - on nie
    zapytał o możliwość odzyskania wyłożonej kasy po zwrocie towaru, tylko o
    samą możliwość zwrotu (czytać posty uważnie i ze zrozumieniem) i na to
    odpowiedziałem.
    Były to naturalnie jaja, ale poczucie humoru jest cechą ludzi inteligentnych
    więc wcale nie sądziłem, że zrozumieją wszyscy.
    W drugiej części odpowiedzi (tej z linkiem) podałem już link do uregulowań
    prawnych.
    Czy popełniłem błąd bo powinienem przyciężkim intelektom dodawać instrukcję
    obsługi do kpiny?

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2007-05-04 19:09:31
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Jotte napisał(a):

    > To, że czegoś nie zrozumiałeś nie oznacza, że jest to bzdurą, a w zasadzie
    > jest zupełnie przeciwnie.

    Nie. Tutaj jest to wybitna bzdura

    > Powtórzę specjalnie dla ciebie - kupujący ZAWSZE może zwrócić zakupiony
    > towar. Pojąłeś?

    Kupujący może zwrócić towar tylko i WYŁĄCZNIE w określonych przypadkach.
    Poczytaj sobie przepisy

    > Na co?

    Na Twoje wywody

    > Na to, że każdy może zwrócić towar sprzedawcy? Po co tu podstawa
    > prawna? Pomyśl choć trochę przed napisaniem postu.

    Haha. Dowcip roku. Kurcze, muszę sobie sam jakiś fajny przepis wymyśleć

    > Ty jesteś chyba, kurdę, inteligentny inaczej...

    A Ty uparłeś się trollować w tym wątku?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 14. Data: 2007-05-04 19:11:16
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Jotte napisał(a):

    > Głupstwa gadasz. A niby czemu?

    Wskaż przepis, który nakłada na sprzedawcę obowiązek przyjęcia sprzedanego
    towaru :)

    > Bzdury. A niby czemu?

    J/w

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 15. Data: 2007-05-04 19:14:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:5mj82mw2gp8k$.17cn9lp3rn96s$.dlg@40tude.net Markus
    Sprungk <m...@g...com> pisze:

    Przeczytałem twój post, ale nie chce mi się z tobą polemizować, to dla mnie
    strata czasu, sorry...

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2007-05-04 19:15:15
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    anonymous napisał(a):

    > Kolega w dalszej czesci swego postu napisal, iz "...zwrot towaru nie
    > implikuje jednoczesnie zwrotu pieniedzy..." nie znam slowa implikuje, ale
    > jesli oznacza to, ze kasy ni huhu nie dostanie to kolega w pierwszym zdaniu
    > pisze prawde ;p bo oddac moze, ale kaski niet ;p

    Rzucenie towarem o ladę to nie jest żaden zwrot towaru tylko porzucenie
    zakupionego towaru. Równie dobrze mógłby ten zakupiony towar wyrzucić w
    bramie. Też byś to nazwał *zwrotem* ?

    Dla mnie określenie *zwrot* jest jednoznaczne. Kupujący za pokwitowaniem
    rezygnuje z towaru i otrzymuje w zamian pieniądze

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 17. Data: 2007-05-04 19:18:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    [ciach ...]

    Degenerujesz się. Coraz większe bzdury wypisujesz.
    Czegoś głupszego jak rzekome prawo do zwrotu wszystkiego (pomijając
    oczywiście brak zwrotu ceny) dawno nie słyszałem ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 18. Data: 2007-05-04 19:19:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:32drkkzor2xb$.1oawbj8ihzjvl$.dlg@40tude.net Markus
    Sprungk <m...@g...com> pisze:

    > Wskaż przepis, który nakłada na sprzedawcę obowiązek przyjęcia sprzedanego
    > towaru :)
    > J/w
    Tu masz odpowiedź:

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2007-05-04 19:21:23
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Jotte napisał(a):

    > Przeczytałem twój post, ale nie chce mi się z tobą polemizować, to dla mnie
    > strata czasu, sorry...

    Rozumiem. Pozostaje mi tylko Ci współczuć :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 20. Data: 2007-05-04 19:23:11
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Jotte napisał(a):

    > Tu masz odpowiedź:

    Ja mam dla Ciebie inną odpowiedź

    Grupa pl.test

    P.S. Poczytaj sobie definicję sprzedaży i umowy. Kłania się artykuł 535
    Kodeksu Cywilnego

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098